Gå til innhold
Hundesonen.no

Skolen blir bare verre og verre..


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

På Lørdagen reiste jeg opp til hytta med familien..Hadde det veldig koseligt :)

Når jeg kom på skolen i dag derimot, fikk jeg sjokk...Har hatt en del problemer før, men dette tar virkeligt kaka! Da jeg sto i kantina ørte jeg noen rope: "hvem er Christine Schei?" jeg så at noen pekte på meg og etterpå fikk jegkommentarer som "****,bitch og taper." Skjønte aldeles ikke hva det var...Senere fant jeg ut at ei i klassen hadde ringt en i 10. og sagt at ei i klassen var kåt på han osv..+ mye annet som var veldigt stygt :P

Jeg skjønte fremdeles ikke hvorfor jeg fikk stygge kommentarer..Men da jeg og venninnene mine satt i ganger 15 minnutter skjønte jeg det..Den personen som hadde ringt og latet som om hun var Therese, min gode veninne hadde også ringt til en annen og latet som om han var meg...

Det som "jeg" hadde sagt var: "Årh..Hei Eirik..Blir du med ned i korsvika nå? jeg vil så gjerne ligge med deg...!" og mye annet som folk ikke ville si...

Hørte fortsatt "****" hele dagen lang ;)

På slutten av skoledagen sto nesten alle guttene i 10.og venter på meg..De fulgte etter meg et godt stykke hjem på vein..Fikk bare høre: "åhh..Eirik hold opp" " korsvika" og "****" +++"taper"

Har faktisk funnet ut hvem det var nå, da ei av mine andre veninner ikke klarte å holde seg mer...Hu som gjorde det har klengt på meg hele dagen, lang med en ukyldig mine...

Skal til rådgiveren i morgen, for jeg årker ikke å bli mbbet på denne måten mer :P

Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon!

EDIT: I dag sa jeg ifra til læreren min...Hun ble skikkelig sur, og spurte hvem det var.Jeg trudde det var ei i klassen, og 3 andre så jeg sa de. De ble skikkelig sure når de fant ut at jeg hadde mistenkt de!

Hanne(læreeren min!) henter hver person 6 ganger i løpet av en time...Til slutt så var det ei som ga seg...De hadde blitt svslørt...

De i 10. nektet for det de hadde kalt seg, med de fikk selfølgelig maange anmerkninger..Kan jeg få si at de ligger veeeldig dårligt an? En av de har fått over 20 anmerkninger i år :P

Straffen til jentene:

Nedsatt karakter

Anmerkninger

Ringe hjem til foreldrene sine, mes inspektøren står og hører på

Si unnskyld til meg og Therese

Si foran hele tiende at det var de som gjorde det

Snakke med inspektøren

Og noen får kanskje ikke være med på fotball cupen i år! (av foreldrene!)

Sitter her og er rimelig fornøyd :)

De i tiende kjente meg ikke så godt nemmelig...De trudde jeg var ei stille og beskjeden jente..HaHa...stakkarene turte ikke å vise trynet sitt for meg i dag :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HeHe..joa, skulle gjerne ha dengt en som var2 ganger så høyere som meg, og veier sikekrt 120 kilo mer enn meg :)

foran hele tiende...

Trur ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff Christine, dette var skikkelig fælt å høre! :) Ble skikkelig lei meg nå.

Jeg håper du får ordnet opp i dette så fort som mulig!

Du er iallefall ingen bitch eller taper, det er helt sikkert! :)

Du får sende Milo etter dem da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da, det hørtes ikke bra ut

vet lærerne og foreldrene dine det?

de kan vel hjelpe deg? lykke til da håper det går bedre snart :)

... hvis ikke kommer jeg og pusser de menneskeetende løvene på slemmingene

*moderert på grunn av dobbel posting* Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

hehe...Takk for å høre at jeg ikker er noen bitch.... :)

Påsan:Mamma og pappa vet ikke det, skal forteelle det til læreren min+rådgiver og inspektør i morgen..... :)

Bare kom med de menneskeetende løvene dine du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Joda,,,Men jeg er vel ikke typen som snakker om slike ting med forledrene mine...Rådgiver kommer sikekrt til å sende brev hjem så,de får nok vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm..Får se da...

Skal iallefall prøve å gå på skolen i morgen..Kan'ke si at jeg gleder meg :D Vil helst bli angrepet av en farlig hund, og havne på sykehus til det er heeelt glemt :)

Hvis de i 10. fortsetter å plage meg, så løper jeg til klasserommet, tar på meg sekken, og løper hjemover.... Huff...Hvor skal jeg gjøre av meg i friminuttet da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AT det var?! :) er det mulig?! :D uff, stakkars deg! Kom hit du, til de drittsekkene har fått seg en lærepenge! Vi har studenter denne uken, og de ser ikke om det er en ny elev i klassen vet du :D

veldig enig i at du bør annmelde å hvertfall si det til foreldrene dine, så kan de gjøre noe!

*klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... disse folka er stykke :) Haha skal sende på di Fiona jeg så skal du få høre at de blir rolige ja ;)

Men seriøst blir så frustrert når jeg hører slikt :D Bare si til dem at Victoria kommer å *banker* de du :D

Folka på skolen her er så feig at de ikke sier ting rett ut til meg med går å mobber Lady :D

"Moppen" Å at hun ligner på "oppskast" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ignorer de idiotene. Du har nå fortalt foreldrene og rådgiver så noe mer enn det kan vel ikke blir gjort med mindre de faktisk truer deg eller du blir fysisk angrepet.

Ble mobbet et par ganger i barne/ungdomsskolen selv men eg hadde kort lunte noe som de som mobbet ikke viste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvet åssen du har det hehe.. Går selv på allmenn påbygg å det er helt jævligt. Masse lekser og de krever så utrolig mye av deg det året, men kommer vel meg igjenn om det og skal søke Advokatsekritær, web desig og frisør :) Men vil helst på web design da noe som jeg syntest er kjempe gøy. En hobby jeg har da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HaHa... :)

Er sykt glad da :D

*Mohahaha*

De i 10. fikk visst en del annmerkninger da :D Kom med ting som hadde skjedd før også.. *ler*

3 mnd igjenn nå :D Så slepper jeg trynet til de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...