Gå til innhold
Hundesonen.no

Snob-Zone's Bailar el Mambo

Miko

Recommended Posts

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så nusselig da!

Blir bra valp detta ja :)

Han skal vell på utstilling i Nesbyen?

For det er vell han stor nok til...

Så kjekt det blir å møte de to da!! :P

Håper ikke Blondie har løpe tid da :P

Skrevet

Så nusselig da!

Blir bra valp detta ja :)

Han skal vell på utstilling i Nesbyen?

For det er vell han stor nok til...

Så kjekt det blir å møte de to da!! :P

Håper ikke Blondie har løpe tid da :P

Ja, Bailar skal stille på valpeshowet på Nesbyen :P

Skrevet

I morra skal jeg se på han :P

Da skal jeg prøve å få tatt endel bilder, legger nok noen ut her :)

Skrevet

I går var vi å kikka på lille Bailar :o

Han var da 11 dager gammel.

Han var jo bare sååå søt , å liten.

Han veide 308 gram.

Jeg tok som vanlig masse bilder, ble over 160 stk :):P

Legger noen inn her i morra :P

Skrevet

Her kommer masse bilder:

Her holder jeg han :)

i181170149_57628.jpg

Se sååå søt da :o :

i181856561_42272.jpg

i178735942_37253.jpg

Bailar er den til høyre:

i181851820_20601.jpg

Bailar er den med størst bliss:

i181774370_81529.jpg

i180364056_94722.jpg

i181707444_72348.jpg

i170008564_18051.jpg

Skrevet

:icon_redface: Sukk

jeg får helt HETTA av å se på bildene elin. du burde sette avdavrsel sklit så d står advarsel kan være for søt :P:P

FOR HAN ER MEGA SJØNN! gleder meg til du fåre han å jeg får se han også like mye som Miko=)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ nusselige broren til Miko da!

Blir kjekt å se om han ligner på Miko da!

Hvilken farge er han egentlig?`

Litt vanskelig å se nå kanskje men han ser sot og hvit ut(kanskje han ikke er hvit da :icon_redface: )

Gleder meg såååååååååååååååååå mye til å møte han og Miko! :P Er så glad i Miko selv om han ikke er min og jeg ikke har sett ham :P

Gleder dere sikker mye!

La tiden gå fort sier nå bare jeg...

Skrevet

ÅÅÅÅÅ nusselige broren til Miko da!

Blir kjekt å se om han ligner på Miko da!

Hvilken farge er han egentlig?`

Litt vanskelig å se nå kanskje men han ser sot og hvit ut(kanskje han ikke er hvit da :D )

Gleder meg såååååååååååååååååå mye til å møte han og Miko! :D Er så glad i Miko selv om han ikke er min og jeg ikke har sett ham :D

Gleder dere sikker mye!

La tiden gå fort sier nå bare jeg...

Bailar er trefarget :D

jeg er og glad i miko sellom han ikke er min..

Elin er jeg blitt kjempeglad i som venn. hun er UTRULIG kul! B) :D

Skrevet

Bailar er trefarget :D

Det er ikke sikkert at Bailar blir trefarget, men det ser sånn ut.

Det er vanskelig å se så tidlig :D

Men det er det samme for meg hva han blir, syns hvit/sort er kjempe fint åsså :D

Skrevet

Nye bilder av Bailar :P

På bildene er han 2 uker og han har åpnet øynene, men han vil bare sove på bildene da.

i181059755_37073.jpg

:(

i181018496_14491.jpg

:P

i180989533_86232.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Var ingen av dem fine?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...