Gå til innhold
Hundesonen.no

Snob-Zone's Bailar el Mambo


Miko

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så nusselig da!

Blir bra valp detta ja :)

Han skal vell på utstilling i Nesbyen?

For det er vell han stor nok til...

Så kjekt det blir å møte de to da!! :P

Håper ikke Blondie har løpe tid da :P

Skrevet

Så nusselig da!

Blir bra valp detta ja :)

Han skal vell på utstilling i Nesbyen?

For det er vell han stor nok til...

Så kjekt det blir å møte de to da!! :P

Håper ikke Blondie har løpe tid da :P

Ja, Bailar skal stille på valpeshowet på Nesbyen :P

Skrevet

I morra skal jeg se på han :P

Da skal jeg prøve å få tatt endel bilder, legger nok noen ut her :)

Skrevet

I går var vi å kikka på lille Bailar :o

Han var da 11 dager gammel.

Han var jo bare sååå søt , å liten.

Han veide 308 gram.

Jeg tok som vanlig masse bilder, ble over 160 stk :):P

Legger noen inn her i morra :P

Skrevet

Her kommer masse bilder:

Her holder jeg han :)

i181170149_57628.jpg

Se sååå søt da :o :

i181856561_42272.jpg

i178735942_37253.jpg

Bailar er den til høyre:

i181851820_20601.jpg

Bailar er den med størst bliss:

i181774370_81529.jpg

i180364056_94722.jpg

i181707444_72348.jpg

i170008564_18051.jpg

Skrevet

:icon_redface: Sukk

jeg får helt HETTA av å se på bildene elin. du burde sette avdavrsel sklit så d står advarsel kan være for søt :P:P

FOR HAN ER MEGA SJØNN! gleder meg til du fåre han å jeg får se han også like mye som Miko=)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ nusselige broren til Miko da!

Blir kjekt å se om han ligner på Miko da!

Hvilken farge er han egentlig?`

Litt vanskelig å se nå kanskje men han ser sot og hvit ut(kanskje han ikke er hvit da :icon_redface: )

Gleder meg såååååååååååååååååå mye til å møte han og Miko! :P Er så glad i Miko selv om han ikke er min og jeg ikke har sett ham :P

Gleder dere sikker mye!

La tiden gå fort sier nå bare jeg...

Skrevet

ÅÅÅÅÅ nusselige broren til Miko da!

Blir kjekt å se om han ligner på Miko da!

Hvilken farge er han egentlig?`

Litt vanskelig å se nå kanskje men han ser sot og hvit ut(kanskje han ikke er hvit da :D )

Gleder meg såååååååååååååååååå mye til å møte han og Miko! :D Er så glad i Miko selv om han ikke er min og jeg ikke har sett ham :D

Gleder dere sikker mye!

La tiden gå fort sier nå bare jeg...

Bailar er trefarget :D

jeg er og glad i miko sellom han ikke er min..

Elin er jeg blitt kjempeglad i som venn. hun er UTRULIG kul! B) :D

Skrevet

Bailar er trefarget :D

Det er ikke sikkert at Bailar blir trefarget, men det ser sånn ut.

Det er vanskelig å se så tidlig :D

Men det er det samme for meg hva han blir, syns hvit/sort er kjempe fint åsså :D

Skrevet

Nye bilder av Bailar :P

På bildene er han 2 uker og han har åpnet øynene, men han vil bare sove på bildene da.

i181059755_37073.jpg

:(

i181018496_14491.jpg

:P

i180989533_86232.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...