Gå til innhold
Hundesonen.no

Beathe og hundene

Beathe-Lotta

Recommended Posts

Hei jeg heter Beathe og er en glad,aktiv dyrekjær jente på 28 år.Jeg bor sammen med min samboer og to barn i Trondheim.

Jeg har tre hunder,Texas som er min første hund,trente aktivt med han tidligere i lydighet og agility.Han har opprykk i klasse 3 lydighet og opprykk i klasse 2 i agility,men desverre har han fått forkalkning i ryggen,så han nyter nå pensjonisttilværelsen.

trivette er min samboer sin,men det er jeg som holder på med han å,en kjempetrivelig hund som elsker og få bruke hode sitt.

Så har vi lille lotta da,hun er det nyeste tilskudde i familien,har masse planer med henne,trener nå lydighet og til våren blir det nåkk spor og mere utstilling.En kjempetrivelig hund. :)

Jeg er ikke så sælig flink på data,så jeg har ikke forstått alt som går an på dette forumet enna,men lærer vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp de er oppkalt etter texas ranger ja,er ikke mange som har forstått det,min samboer sitt påfunn var det da.

Har litt problemer med å få lagt inn bilder er ikke så flink på data,men det blir vel.

Man finner bilder på hjemmesiden da.

http://www.beathe-lotta.piczo.com/?cr=5&rfm=y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...