Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor menn aldri kan gjøre noe riktig

Betty

Recommended Posts

Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu - er han en blotter.

Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu - er han en kikker.

Hvis du plasserer kvinnen i ditt liv på en pidestall og vil hun skal slippe rotteracet som arbeidsmarkedet er - så er du en mannssjåvenist.

Hvis du velger å være hjemme for å gjøre husarbeidet - så er du en dott!

Hvis du jobber mye og hardt - så har du «aldri» tid til henne.

Hvis du ikke jobber mye og hardt - så er du en udugelig latsabb.

Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb, blir hun utnyttet og diskriminert .

Hvis du har en kjedelig underbetalt jobb, så må du bare se til å få ræva i gir og skaffe deg en ny og bedre en.

Hvis du blir forfremmet, foran en kvinne - kalles det favorisering.

Hvis hun blir forfremmet, foran deg - kalles det likestilling.

Hvis du nevner hvor flotte jentene på jobben er - er det sexpress.

Hvis du ikke sier noe blir du beskyldt for ikke å vite å sette pris på kvinner.

Hvis du gråter er du en pusling.

Hvis du ikke gjør det - er du ufølsom.

Hvis du tar en beslutning uten å rådføre deg med henne - er du en sjåvenist.

Hvis hun tar en beslutning uten å rådføre seg med deg - er hun en selvstending kvinne.

Hvis du ber henne gjøre noe hun ikke liker - kan du virke dominerende.

Hvis hun ber deg gjøre noe du ikke liker - kalles det en tjeneste.

Hvis du vet å verdsette kvinnelige former og frekt undertøy, så er du pervers.

Hvis du ikke gjør det, så er du ufølsom for hennes behov.

Hvis du liker at kvinner barberer leggene og holder seg i form, så er du en mannsgris.

Hvis du ikke liker det - er du uromantisk.

Hvis du liker å holde deg i form, så er du forfengelig.

Hvis du ikke gjør det - så er du en slask-

Hvis du kjøper blomster til henne - så er du ute etter noe.

Hvis du ikke gjør det, så er du ikke istand til å vise omtanke.

Hvis du er stolt over egen suksess, så er du en overlegen blei.

Hvis du ikke er det, så er du uten ryggmarg og ambisjoner.

Hvis hun har «vondt i hodet» - så er hun trøtt.

Hvis du har det, så elsker du henne ikke lenger.

Hvis du stadig forsøker få henne i seng, er du syklig opptatt av sex.

Hvis du IKKE prøver deg hele tiden, ja så må du ha en på si.

Stakkars mannfolk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer så altfor meget. :D

:)

ja, hehe..

Eksempel:

en kvinne fra åsane blottet rundtom i bergen.

politiet sa til media at de visste hvem hun var, men de ville ikke forfølge saken.

Eksempel 2:

en kvinne blottet på minde (denne uken).

det ble ikke nevnt noen straffeforfølgelser.

Av en eller annen grunn, er alt mye mer alvorlig når en gutt/mann gjør det.

Folk blir mer støtet av menn, av en eller annen grunn.

Det er jo i praksis ikke likestilling (dog. i denne sammenheng til fordel for de kvinnelige). -- ja, jeg er klar over at de fleste tilfeller,er mangel på likestilling negativt for jenter!

Selv om folk gjerne blir mer støtet av menn som blotter, så er det jo samme handling man gjør og man bør jo egentlig dømmes etter handling, ikke etter konsekvenser.

bare mine 50 øre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere info til dere kvinner......... ;)

- Women, learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about you leaving it down.

- Sometimes we are not thinking about you. Live with it.

- You can either ask us to do something or tell us how you want it done. Not both. If you already know best how to do it, just do it yourself.

- If we ask what is wrong and you say "nothing," we will act like nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle.

- Don't cut your hair. Ever. Long hair is always more attractive than short hair. One of the big reasons guys fear getting married is that married women always cut their hair, and by then you're stuck with her

Flere sære utsagn her : http://funny2.com/mensrules.htm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere nevner likestilling her, og en av de største "unntakene" fra likestillingen er jo det at menn har verneplikt og kvinner ikke. Så kan jo noen begrunne det med at menn er større og sterkere, men i dagens moderne krigføring så tipper jeg at det ikke spiller noen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu - er han en blotter.

Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu - er han en kikker.

vil si det er likt der jeg

Hvis du plasserer kvinnen i ditt liv på en pidestall og vil hun skal slippe rotteracet som arbeidsmarkedet er - så er du en mannssjåvenist.

Hvis du velger å være hjemme for å gjøre husarbeidet - så er du en dott!er ingen dott om du er hjemme og gjør husarbeid

Hvis du jobber mye og hardt - så har du «aldri» tid til henne.

Hvis du ikke jobber mye og hardt - så er du en udugelig latsabb.bare jobb normalt, litt overtid er greit. Men du er aldeles ikke lat om du ikke jobber mye og hardt

Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb, blir hun utnyttet og diskriminert .

Hvis du har en kjedelig underbetalt jobb, så må du bare se til å få ræva i gir og skaffe deg en ny og bedre en.her vil jeg si det er likt. Men jobb med det du trives med.

Hvis du blir forfremmet, foran en kvinne - kalles det favorisering.

Hvis hun blir forfremmet, foran deg - kalles det likestilling.her skal det være likt. For vi snakker likestilling

Hvis du nevner hvor flotte jentene på jobben er - er det sexpress.

Hvis du ikke sier noe blir du beskyldt for ikke å vite å sette pris på kvinner.hold jobb for deg selv, så ike si noe om jentene på jobben, så lenge det ikke er ei du er på flørter`n med.

Hvis du gråter er du en pusling.

Hvis du ikke gjør det - er du ufølsom.gråter du så tør du vise føleser-positivt. gjør du det ikke så viser du ting på en annen måte.

Hvis du tar en beslutning uten å rådføre deg med henne - er du en sjåvenist.

Hvis hun tar en beslutning uten å rådføre seg med deg - er hun en selvstending kvinne.begge bør snakke med hverandre :P

Hvis du ber henne gjøre noe hun ikke liker - kan du virke dominerende.

Hvis hun ber deg gjøre noe du ikke liker - kalles det en tjeneste.som sagt, bli enig. Likestilling her å vettu

Hvis du vet å verdsette kvinnelige former og frekt undertøy, så er du pervers.

Hvis du ikke gjør det, så er du ufølsom for hennes behov.vis man er ærlig om "mine" kvinnelige former, og frekt undertøy så er det flott :) men bare ikke snakk om andre`s.

Hvis du liker at kvinner barberer leggene og holder seg i form, så er du en mannsgris.

Hvis du ikke liker det - er du uromantisk.jeg må si at man ikke er en mannsgris om man liker dette. For jeg føler meg ekkel om jeg ikke gjør dette selv. Og liker du det ikke, da har du et problem :P

Hvis du liker å holde deg i form, så er du forfengelig.

Hvis du ikke gjør det - så er du en slask-velg selv hva du ønsker. Man skal trives med seg selv.

Hvis du kjøper blomster til henne - så er du ute etter noe.

Hvis du ikke gjør det, så er du ikke istand til å vise omtanke.får jeg blomster så blir jeg glad, og jeg spør ikke hva det er. og får jeg ikke så gjør heller ikke det noe :)

Hvis du er stolt over egen suksess, så er du en overlegen blei.

Hvis du ikke er det, så er du uten ryggmarg og ambisjoner.om man har suksess så selvfølgelig vær stolt over det :P

Hvis hun har «vondt i hodet» - så er hun trøtt.

Hvis du har det, så elsker du henne ikke lenger.har man vondt i hodet, så har man det. Men ikke jug, si heller hvorfor du ikke vil det der og da.

Hvis du stadig forsøker få henne i seng, er du syklig opptatt av sex.

Hvis du IKKE prøver deg hele tiden, ja så må du ha en på si.noen vil hele tiden, andre ikke. Men går det uker og mnd, ja da blir jeg nok mistenksom ;)

ja der er mine utsagn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...