Gå til innhold
Hundesonen.no

Førsteinntykk


Djervekvinnen

Recommended Posts

De fleste får et inntrykk at jeg er veldig stille og sjenert.

Har en ganske sarkastisk/ironsisk humor som kanskje ikke alle skjønner :huh:

Et inntrykk jeg har fått er at jeg stiller ganske mange spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. jeg fikk høre på skolen at de syns jeg var skummel første skoledag. Hehehe.

Det varierer litt som med mange andre her, noen ganger jeg jeg utadvent og tøysete, andre ganger er jeg stille og sjenert. Det kommer helt ann på hvordan dagen min er og hvem jeg møter. Silje syns kanskje jeg var litt sjenert??? hehe :huh:

Folk tror jeg er gal også, fordi jeg har en helt merklig humor og snakker nesten ironi hele tida, så folk missforstår lett.

Og humoren til olav er nesten som min noen ganger.

hehe.

Jeg tror du hater meg noen ganger.. :P hæhæ 0_o

Men jeg begynner å bli vant til det.. Du og Silje påvirker meg. Så humoren deres har så smått begynt å smitte over på meg.

Og Kristine Mali: DU er skummel! :P Jeg veit ikke når du tuller, og når du er seriøs.

IW: Høres akkurat ut som meg... :P Jeg har en liten tendens til å fortelle alt om alle. Folk må høre på privatlivet mitt, enten de vil eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at folk oppfatter meg som bråkete og masete. Ikke den mest stille typen.. Jeg er ironisk HELE tiden, og klarer ikke å være seriøs sammen med venner :rolleyes: Også har jeg den merkeligste humoren. Jeg kan også oppfattes som frekk pga humoren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er vel ganske sjenert ja :huh:

Etterhvert som man blir kjent med meg finenr man ut at jeg alltid er hyper, tenker mye koffert, snakker mye kødd, man MÅ høre på mine problemer osv:p

Nå for tiden er jeg ikke så veldig sjenert på skolen lenger. Springer som om jeg har AD/HD igjennom gangene, slår til folk :P , joiker foran maage i 10.ende(gjett om jeg fikk høre det etter på a?) snakker forresten veeldig mye kødd også...

Og kan finne på å baksnakke lærere, når de går bak ryggen min :P

Raserer doen litt :P osv osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett ikke PEILING! Noen som har sett meg som kan fortelle MEG det? :P Både på godt og vondt *rødme*

jeg vil, jeg vil!! har møtt deg kun en gang, så da passer det vel bra!

Inntrykket mitt er at du er en litt forsiktig, kanskje litt beskjeden jente. Rolig, lun og behagelig å snakke med! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Tjaaaa..... jeg er hvertfall hatet og elsket. det er sikkert..... en ting folk har sagt om meg på førsteinntrykk er at jeg sier det jeg tenker :huh: ikke så lurt bestandig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si noe om hvordan man tror andre ser på deg... men jeg har innbiller meg at folk ser på meg som en alltid smilende jente som ler mye og ofte, er utadvendt som og veiver med armer og bein i sin fortellerstil :) At jeg alltid har en kommentar, og at jeg er kreativ og meget flink i jobben min. Har inntrykk at de fleste synes jeg er hyperaktiv siden jeg har så mange baller i lufta på en gang...

Vet ikke jeg Ricco - hva var ditt førsteinntrykk av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteinntrykket av meg, etter hva tilbakemeldinger pleier å være, så er jeg oftes rolig, tålmodig og uskyldig... Blendavasket smådjevel kanskje?

Og virke litt vanskelig å få kontakt med. Dame med få ord, eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm førsteinntrykket av meg er isåfall at jeg er veldig glad og sprudlene. Forklarer gjerne med armer og ben, spes da jeg skal forklare noe hundene har gjort og det ser jo en smule teit ut da. Jeg er også ganske så distre av meg hehe, bare spør MartineH *ler* Spes da jeg er på utstillinger, da går det rundt oppi hue mitt. Jeg babler som en foss og er veldig utadvent, nesten litt for mye. Jeg er også veldig lett og snakke med, og kan snakke om det meste. Og de fleste for ett inntrykk av at jeg er veldig hyper, jeg ekke så sinnsykt hyper allså, bare til tider om det er noe som interisserer meg veldig mye ol...

Det er jeg ganske sikkerpå at mange sitter igjen med som første inntrykk hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si noe om hvordan man tror andre ser på deg... men jeg har innbiller meg at folk ser på meg som en alltid smilende jente som ler mye og ofte, er utadvendt som og veiver med armer og bein i sin fortellerstil :) At jeg alltid har en kommentar, og at jeg er kreativ og meget flink i jobben min. Har inntrykk at de fleste synes jeg er hyperaktiv siden jeg har så mange baller i lufta på en gang...

Vet ikke jeg Ricco - hva var ditt førsteinntrykk av meg?

Hehe! Jo det skal jeg si! Førsteinntrykket av deg var en smilende, latterfull og lettlivet person, med klare meininger om meget og mangt!

utadvent ja, uten tvil! Og det stemmer og at du bruker hele kroppen når du forteller noe. :D

og så har du klare meininger og mål med det du gjer.

kan seie det sånn: Er kjempeglad for at vi har fått kontakt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Sølvi (Ricco) :) !

Mitt førsteinntrykk av deg var at dette var ei jente som kunne myyyyye om hund - og du ler og smiler hele tiden og er ufattelig lett å prate med :D Vi fant tonen på null komma niks og det kjennes ut som om vi alltid har vært venninner!! Friske meninger og ikke redd for å si dem heller - det setter jeg stor pris på hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...