LiLi Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg lurer på om vi ikke kunne fått et eget forum, eventuelt underforum under hundesnakk eller noe med hundetreff, for det er jo noe som blir diskutert en del, og det er slitsomt når de trådene forsvinner i mengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Det syntes jeg var et godt forslag! Hundetreff samlet i en mappe/i et forum vil gjøre det mer ryddig og lettere å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinne Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Hørtes ut som et kjempe flott forslag synes jeg.. Blitt litt mer oversikt over det,også som andre sier blir det enklere og finne det. Dumt da det blir borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Det kunne jeg og tenkt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Ja, det hadde vært fint! Jeg er veldig for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Hei. Kjempefint forslag. Dette er noe vi vil se nærmere på med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Blir det noe av dette eller? Burde vel være enkelt å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar