Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Idag hadde vi vår andre fellestrening. Jeg, Elisabeth og Tore Jørgen har tatt initiativ til å begynne faste fellestreninger. Den forrige var det få som kom, men idag kom det heldigvis flere. Vi trente hver for oss og var sammen med hundene. Flott vær. Ikke så kaldt og måneskinn. Her er bilde av alle som var idag: Hundenes navn og rase: Hera- dobbis, Buster-blanding, Troya-dobbis, Sjakk-dalmatiner, Santo-dobbis, Husker ikke navnet- Staff, Bonnie-dobbis. Nala- dobbis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Flott initiativ a gitt Leste om det på hjemmesiden din også. Morsom at det kom litt flere denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Flere bilder... Det var vell mørkt da, så stilte kamera mere mot nattebilder utover treningen... Elisa med kamera & hera... De 6 første hundene som kom, etter bildet kom det flere... såklart... Mot slutten, ble litt stilig motiv... Men var veldig mørkt ute... Prøvde å ta noen litt spesielle portrett av Elisa & Hera, dette ble det beste... Elisabeth med Buster, trener kontakt å å ta det med ro med 8 andre hunder rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Kjempefine bilder Scorpioen!! IW: ja takk for det. Er så lite annet som skjer her i denne byen, så da er det virkelig på tide at noen tar saken i egne hender. Foreløpig er dette meste kjenntfolk da, men etterhvert blir det kanskje fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Kanskje dere får startet en hundeklubb etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Ja vi ender opp med å bli Nord Norges største hundeklubb! hihi. *store ambisjoner* knis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Det så kjekt ut. Hadde kanskje vært gøy her jeg bor også, begynner å bli litt hunder Det skal jeg tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2006 Var en flott treningsøkt, selv om jeg kjenner det i armene. Morsomt med en hund som ikke aner at han er på planet jorden, tror ikke han vet hvor jorden ligger en gang *fnis* . Å den staffen som var der var så nyydelig , hadde det vært litt større størrelse på dem så hadde jeg vært splgt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 flott initiaiv, og flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar