Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva leser dere helst om på andres hjemmesider?

meg123

Recommended Posts

Jeg lurer på om jeg skal kutte ut sidene jeg har om"hunden" har inntrykk av at ikke så mange gidder å lese om det, siden de fleste som besøker siden selv er hundeeiere selv, og at de på en måte kan det fra før av. snakker fks om "litt om hundens helse","hundesporter""dikt og morsomme filmklipp om hund" osv, hva mener dere?

Er jo ikke noe vits å bruke masse plass på siden om det, hvis ingen synes det er interresant el?

Lurer også på om noen kan fortelle komme med forslag til andre steder jeg kan lage hjemmeside.

Men det kan ikke koste noe der og ikke vær ealtfor komplisert.......

El det kan i hvertfall ikke koste noe mye da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er innpå andre sine sider liker jeg å lese om:

-Hvilke treningsmetoder de bruker.

-Hva de trener på.

-Hva hunden(e) kan.

-Helsen på rasen.

-Resultater til hunden(e).

-Bilder fra ting de holder på med.

-Treningstips.

Ja, det var noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjekt med sånne "artikler," men som på siden din orker jeg ikke lese det på grunn av vanskelig skrift og forstyrrende bakgrunn :)

Ååå, okei dete r greit å vite,skal prøve å lage litt mere nøytrale bakgrunner å sånn,vil så gjerne lage lit mer "proff" side, men ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vel etter info om den hunden, bilder, dagbok, info om eieren, hva de gjør med hunden osv...

Om siden ser ut som den skal så var den slitsom å lese på nå..

For mye som ruller å blinker for min smak, synes er slitsom å se på.

Hvis det skal være en seriøs side om hunden allefall...

(Ble angrepet av reklame...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vel etter info om den hunden, bilder, dagbok, info om eieren, hva de gjør med hunden osv...

Om siden ser ut som den skal så var den slitsom å lese på nå..

For mye som ruller å blinker for min smak, synes er slitsom å se på.

Hvis det skal være en seriøs side om hunden allefall...

(Ble angrepet av reklame...)

skal lage bakgrunner å sånn mer nøytrale,reklamen får jeg ikke gjort noe m. er piczo som bestemmer at det skal være reklame der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. for på min skjerm er siden for stor og for lang. må scrolle bortover.

Jeg syns du bruker for stor fontstørrelse på mange av overskriftene og tekst generellt. Du trenger ikke de så store. Og så er det endel teks oppå tekst, og oppå bilder. Også liker jeg det best om det er samme bakgrunn og font på alle sidene. Men det er vel en smakssak.

Dette er bare noen tips fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil så gjerne lage lit mer "proff" side,

Par tips...

proff side = mere seriøs side = kjedelig side...?

- blinkende animasjoner bort. finn noen pene bilder om du må fylle tomrom med noe.

- ikke rullende text.

- prøv å skille text å bilder mere, hos meg ligger text halveis oppå blidene å noen steder ligger text oppå annen text igjen så man ser ikke hvasom står, derfor jeg lurte på om den vistes rett hos meg...

- alle har klokke på pcn, trenger ikke 2 animerte klokker på sia.

- ro ned skriftstørrelsen, stor skrift blir fryktelig skrikende å slitsomt å lese.

vet det er fristende å bruke alle fungsjonene som er der, men det er ikke det som gjør en bra side.

prøv å fjerne noen sider å sett større fokus på de gjenværende sidene, så du får mere tid til å jobbe med de... :)

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. for på min skjerm er siden for stor og for lang. må scrolle bortover.

Jeg syns du bruker for stor fontstørrelse på mange av overskriftene og tekst generellt. Du trenger ikke de så store. Og så er det endel teks oppå tekst, og oppå bilder. Også liker jeg det best om det er samme bakgrunn og font på alle sidene. Men det er vel en smakssak.

Dette er bare noen tips fra meg :)

tusen takk for tips, men åssen får jeg mindere fontstørrelse a? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par tips...

proff side = mere seriøs side = kjedelig side...?

- blinkende animasjoner bort. finn noen pene bilder om du må fylle tomrom med noe.

- ikke rullende text.

- prøv å skille text å bilder mere, hos meg ligger text halveis oppå blidene å noen steder ligger text oppå annen text igjen så man ser ikke hvasom står, derfor jeg lurte på om den vistes rett hos meg...

- alle har klokke på pcn, trenger ikke 2 animerte klokker på sia.

- ro ned skriftstørrelsen, stor skrift blir fryktelig skrikende å slitsomt å lese.

vet det er fristende å bruke alle fungsjonene som er der, men det er ikke det som gjør en bra side.

prøv å fjerne noen sider å sett større fokus på de gjenværende sidene, så du får mere tid til å jobbe med de... :)

lykke til..

tusen takk for tips! noen forslag om hvilken sider jeg bør kutte ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du selv sier så Hunden, siden funker rett å slett ikke her, ser ikke hva som står pga text over text.... :S

diverse funker heller ikke helt, allt texten ligger halveis over en annen, men ser hva som står der...

ellers så hjelper det veldi om du får satt ned text størrelsen å roet ned på rullende text å animasjoner...

Har aldri brukt Piczo , men det må være noen valg i sammenheng med text et eller annet sted der...... Let etter noe som har med tekst å gjøre eller en knapp med " T " som symbol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du selv sier så Hunden, siden funker rett å slett ikke her, ser ikke hva som står pga text over text.... :S

diverse funker heller ikke helt, allt texten ligger halveis over en annen, men ser hva som står der...

ellers så hjelper det veldi om du får satt ned text størrelsen å roet ned på rullende text å animasjoner...

Har aldri brukt Piczo , men det må være noen valg i sammenheng med text et eller annet sted der...... Let etter noe som har med tekst å gjøre eller en knapp med " T " som symbol...

skjønner.! hos meg vises det ikke at ting ligger oppå hverandre :)

Mye surr på piczo. forslag til et annet sted mottas m takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...