Mirai Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Herregud, haha! Tar litt tid å laste, men det er verdt det. Lattis folk. De ligger her. Spesielt han siste, Hitler-Kid, er fin..
Marianne Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Å herregud! Stakkars gutt, kan noen få han ut i frisk luft eller..?
olavxxx Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 jeg har vanskeligheter for å tro at han siste der er ekte. tror det er skuespill,da han har ujevn fremførelse, for å si det på den måten. ja, jeg har sett IRL folk som klikker pga. de taper i spill og det er mye mer eksplosivt og langvarig/intenst. men, for all del.. de andre klippene har jeg ikke sett. og kan være jeg tar feil her, men jeg tror denne er skuespill (den siste altså)
Maria Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Huff da.. Tror virkelig et par av dem hadde hatt godt av en tur med bikkja, for å si det sånn..
Svedge Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Jeg har slått til skjermen et par ganger på det verste, ropt og skriket; men det mange år siden nå, den gangen jeg fjortis og full av hormoner. Man er jo langt ifra seg selv når det går dårlig i dataspill. Kjenner en som var godt oppe i 30åra, han knuste tastaturet under en øvingskamp.
SnowDOG_ Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Var selv ganske hissig før i tiden når eg spilte og var med i clan som var noen av europas beste i SOF2. Disse derimot virker til å vite at de blir filmet og overdriver.
Svedge Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Han i 30åra var omtrent som de på filmene, det skjedde ganske ofte men ikke hele tiden, han tok helt av på ventrilo. Endte med at han ble kasta ut av clanen til slutt, utbruddene gikk utover moralen til de andre som spilte.
Marthe Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Stakkars folk. De kan ikke ha det godt med seg selv
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar