Marthe Skrevet 14. April 2005 Rapporter Skrevet 14. April 2005 Jeg heter Marthe, er fra haugesund. Jeg har ei border collie tispe på 4 år. Jeg trenger lydighet, agility, spor og endel utstilling :roll: Har hjemmeside som det går ann å lese litt mere om oss på; www.webhund.tk Marthe
Lazita Skrevet 14. April 2005 Rapporter Skrevet 14. April 2005 hei og vellkommen til oss hundefrelste her inne på hundesonen. =D> Flower Banana
Ricco Skrevet 14. April 2005 Rapporter Skrevet 14. April 2005 Hei og velkommen! vi bor ikke så langt fra hverandre vi da.... trener du i noen klubb?
Kine Helen Skrevet 14. April 2005 Rapporter Skrevet 14. April 2005 velkommen velkommen:) hvis du lurer på noe så er det bare å spørre:)
MariaLex Skrevet 14. April 2005 Rapporter Skrevet 14. April 2005 Heeei du, velkommen til hundeuniverset
tussi Skrevet 14. April 2005 Rapporter Skrevet 14. April 2005 Velkommen, velkommen Håper du vil trives her (det gjør du sikkert)
Cavalier&Collie Skrevet 15. April 2005 Rapporter Skrevet 15. April 2005 Hei!! Kjenner jeg deg? som __¤Aussie¤__
Tini Skrevet 15. April 2005 Rapporter Skrevet 15. April 2005 Velkommen Velkommen! tihi kult med flere folk!
Benedicte Skrevet 18. April 2005 Rapporter Skrevet 18. April 2005 Velkommen Marthe og Tassa! (eller var det Tessa? :oops: )
Tina Skrevet 20. April 2005 Rapporter Skrevet 20. April 2005 Stort velkommen herfra også da! =D> :mrgreen:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar