Gå til innhold
Hundesonen.no

Alaska Husky Fant


Hilde

Recommended Posts

Jeg har vært en stund på sonen, men det er først nå jeg har fått rota meg til å presentere dere for elsklingen min :P Fant er en Alaska husky med mye vorster (skrives det sånn?) og border collie i seg. Han er 2 år og kom til oss sommeren 2004. Han er veldig glad i damer, men damene er ikke så glad i ham. Han skjønner det bare ikke og er stadig optimist :P

Han er veldig glad i å posere:

<a href=http://i39.photobucket.com/albums/e154/hildenaess/pbenkenII.jpg

Men hvis det BARE blir på mammas prinsipper, blir han litt sur... :P Her tror jeg han føler seg litt mobbet...

%7Boption%7Dhttp://i39.photobucket.com/albums/e154/hildenaess/flermegmobbet.jpg' alt='flermegmobbet.jpg'>

Her er han med kjæresten min:

rekketunge.jpg

Med andre ord, et sjarmerende troll :P :

%7Boption%7Dhttp://i39.photobucket.com/albums/e154/hildenaess/bl.jpg

Endret av Mod: maxbredde på bilder er 550 piksler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der er Fantegullet til tante!!! :P:P:P Kanskje på tide at du fikk presentert han nå ja! :P

Han er verdens deiligste lille klump, blir litt mye innimellom når han SKAL krabbe innunder huden min, men han er jo bare skjønn!! :P

Kan du komme deg hjem fra Berrrrrrgen nå så han og Lita kan møte hverandre!? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der er Fantegullet til tante!!! :):P:P Kanskje på tide at du fikk presentert han nå ja! :P

Han er verdens deiligste lille klump, blir litt mye innimellom når han SKAL krabbe innunder huden min, men han er jo bare skjønn!! :)

Kan du komme deg hjem fra Berrrrrrgen nå så han og Lita kan møte hverandre!? :P

Og gjett om jeg gleder meg til å herje i snøen sammen med dere!!!!! :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønn :P den blandingen hadde jeg ikke hørt om før :P så litt rampette ut også :P

Ja, man kan vel kalle ham en semi-alaska husky :P Oppdretteren avler frem leder-trekkhunder og vorsteh (som jeg nettopp lærte å skrive riktig :P ) var visst ofte brukt da. Border collien ble blandet inn pga hodet, ville ha en arbeidsom og lærevillig kar. Det fikk de, men grunnen til at han nå er hos meg, er fordi det ble ble for lite husky i ham, og at han ikke hadde blå øyne..... :) Syns nå han er fin som han er jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt hund :)

Og hjertelig velkommen til Bergen :)

Håper dere har det like gøy i vinden som vi har det :P

Takk for det, kom i høst. Det er bare det at min kjære Fant er i Oslo hos kjæresten min, det er ikke lov å ha dyr på SiB sine studenthybler... :P Men jeg er så ofte jeg kan hjemme i Oslo!!! Savner selvsagt min elskede. Og kjæresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, kom i høst. Det er bare det at min kjære Fant er i Oslo hos kjæresten min, det er ikke lov å ha dyr på SiB sine studenthybler... :) Men jeg er så ofte jeg kan hjemme i Oslo!!! Savner selvsagt min elskede. Og kjæresten :P

Savner du ikke meg...? :)

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...