Gå til innhold
Hundesonen.no

Ei venninne av meg har fått ny valp.

Renate A

Recommended Posts

Dette fant jeg om rasestandard på Akita Inu.

Akitaen har 4 farger; rød, sesam (som er en rød akita som har

en del røde dekkhår som har sort hårtipp) hvit og tigret. Alle unntatt hvit skal ha URAJIRO (Hvitaktig pels på sidene av snutepartiet, kinnene, undersiden av kjeven, halsen, brystet magen undersiden av halsen og på innsiden av bena.

Da er det en AA da. Ser like plugg ut som jenta vår gjorde for noen mnd siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er en AA ( hørte med Else igår), en skikkelig plugg med masse energi, men veldig snill samtidig. :innocent:

Masse energi har vår kun i kontakt med andre lekne hunder, men hjemme er hun knapt å se. Hun skrus liksom av når vi kommer innendørs. Vi har hatt raser som Am.St.Terrier, Sibirian Husky, elghund tidligere. AA er akkurat den "blandingen" vi alltid ønsket i våre tidligere hunder. De bjeffer så å si aldri, er rolige innendørs, lekne ute, og ikke minst har ikke den motoren vår "amstaff" hadde. Samtidig har de en nydelig pels som ikke røyter foruten stormrøytingen. *skryte hemningsløst* Du må si det til vennina di, at hun er heldig ;) Hvor kommer valpen fra forresten? Får jeg sjansen til å jabbe om rasen, så griper jeg muligheten, skjønner du *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse energi har vår kun i kontakt med andre lekne hunder, men hjemme er hun knapt å se. Hun skrus liksom av når vi kommer innendørs. Vi har hatt raser som Am.St.Terrier, Sibirian Husky, elghund tidligere. AA er akkurat den "blandingen" vi alltid ønsket i våre tidligere hunder. De bjeffer så å si aldri, er rolige innendørs, lekne ute, og ikke minst har ikke den motoren vår "amstaff" hadde. Samtidig har de en nydelig pels som ikke røyter foruten stormrøytingen. *skryte hemningsløst* Du må si det til vennina di, at hun er heldig :icon_redface: Hvor kommer valpen fra forresten? Får jeg sjansen til å jabbe om rasen, så griper jeg muligheten, skjønner du *lol*

Jeg husker ikke hvor hun kommer fra, men tror det er oppe ved Gardermoen et sted, uten å si noe sikkert.

Jeg prøver å få hun til å komme inn her så hun kan prate med andre med samme rase. :D

Var ute idag også og Trurbo og Chicka har det så gøy sammen, men det er en tøff liten valp med mye futt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...