Gå til innhold
Hundesonen.no

Balto


Taz

Recommended Posts

huff det er ikke enkelt å gjør slikt nei, jeg føler med deg.

har selv drøyet det i det lengste laget med å selge Bamse som er valp etter Tinka, men for at vi ikke skulle få noe tjuvparringer så fant vi ut at det var like greit å selge han.

det vi gjorde da var å spørre damen til min sambores bror om hun var innteresert i han (hun hadde bestilt valp i fra oss alikavell) og hun sa at hvis det gikk greit med hunden og hesten hennes så ville hun ha han.

så da gikk vi for å la han hilse på hesten og det gikke jo overraskende fint med tanke på at han aldri hadde hilst på hester før, etter knappe ti minutter med hesten så stod hunden å sleiket hesten inn i munnen :) så det gikk jo kjempe fint. hesten var vandt med hunder fra før av så den brydde seg lite om hunden.

så no bor Bamse hos noen vi kjenner og der blir han skikkelig bortkjemt, hun har han med seg over alt og hvis de skal på fest og ikke kan ta hunden med seg så har vi han hoss oss, for hun vil ikke la han være alene hjemme. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der syns jeg er dårlig gjort av pappaen din. Unskyld meg...

Jeg hadde nekta jeg.. :) Men skjønner at det ikke er så mye du kan gjøre liksom. Han får det sikkert veldig bra der han kommer da i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker litt rart jeg...

Hvor gammel er du?

Hvis min mor/far hadde sagt at jeg måtte gi vekk min hund så hadde jeg flytta hjemmenfra! Funnet meg en jobb og prøvd å få det til.

Nå er det lett for meg og si som ikke er oppi det selv men jeg hadde ALDRI gitt fra meg min hund iallefall! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er enig med deg der.!

Du er ganske ung og synes det kanskje kan være littfor tidelig å greie seg alene slik.

Hvor gammel er du igjen?

Selv om du savner han så har han det sikkert godt nå. Tviler på at du har ompassert han til et hjem han ikke passer til.

Bor han langt unna deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så forferdelig Taz :) Føler med deg, det må være utrolig vondt for deg. :) Pappan min er heller ikke så glad i dyr, men han bor ikke hos oss da. De ble skilt når jeg var sju eller noe. Men det er allikevel trist når han hele tiden maser om de der dyrene mine som om de var udyr eller noe. Før pleide han å spørre om jeg ikke skulle selge hesten min snart osv. Men nå har han visst begynt å skjønt at det ikke hjelper. Attpåril kjøpte jeg meg hund også så. Han har jo egentlig ingenting med det da, siden han bor i Oslo og jeg i Trøndelag, men men.. Tror i alle fall han synes det er greit nå. (Helt til jeg tar med LiLi dit, og hun tisser i den dyre skinnsofaen hans) :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg bringer dette opp nå,men hvorfor sier du sånt til meg?

Du har jo vært oppi lignende ting selv, bare at du motte avlive..

Var det ikke du som hadde Taxi..? (sorry eg drar opp det, men synes det var feil av deg og si at det jeg gjor var dårlig gjort når du har vert oppi noe lignende selv)

Hadde jeg kunnet gjort noe for å beholde Balto så hadde jeg gjort det.

Men Balto har det bra der han er nå, selv om jeg savner han noe så inn i helvetes mye. :)

Det er ikke alltid så enkelt Shanita.... Det er noe som heter å være realistisk og av og til må man ta noen vanskelige valg. Det er det som kalles å leve!!

Til Taz: Selv om det var/er vanskelig, så gjorde du det rette. Er sikker på at du fant en god og sikker heim til hunden. Og det vil du jo se når du reiser på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...