Gå til innhold
Hundesonen.no

Tyske schæferhund kenneler??


Heidi

Recommended Posts

Noen som vet om noen bra tyske kenneler som avler schæferhunde? Tanken slog meg at hvis jeg skulle ha en schæfer mere, da kunne jeg jo ligeså godt kjøpe en i tyskland da vi kommer til og bo bare 200-250 km fra tyskegrænsen..

Hva ligger prisen på for en schæferhund i tyskland? Og hvordan gjør man med import av hunden og papirer? Skal man omregistrere den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE 200-250 km. fra grensa? Hva mener du? "Kommer til å bo der ..." Skal dere flytte eller noe?

Prøv å søk på www.google.no kanskje dere finner noe, mne jeg er ikke så sikker på altså  :?

Ja vi skal flytte til danmark om lidt over 4 måneder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt dum nå, men hva skjer m Hundesonen da...? "Tar" dere m dere siden ned til Danmark da eller...?

Som sikkert mange av dere har fått m dere så er ikke jeg så god på data ting.... :oops: :roll: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden blir hvor den er.. Dette styrer jo av internet. Og så vidt jeg husker så har Danmark vidst også internet :wink:

Men det er ikke sikkert at jeg har tilgang til internet lige når vi kommer til danmark, skal nok først bestille det. Så da er jeg avhengig av at der er nogen som kan styre dette og holde orden mens jeg ikke har tilgang til nettet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden blir hvor den er.. Dette styrer jo av internet. Og så vidt jeg husker så har Danmark vidst også internet  :wink:  

Men det er ikke sikkert at jeg har tilgang til internet lige når vi kommer til danmark, skal nok først bestille det. Så da er jeg avhengig av at der er nogen som kan styre dette og holde orden mens jeg ikke har tilgang til nettet  :D

vi skal nok prøve å passe på her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...