Gå til innhold
Hundesonen.no

Tyske schæferhund kenneler??

Heidi

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om noen bra tyske kenneler som avler schæferhunde? Tanken slog meg at hvis jeg skulle ha en schæfer mere, da kunne jeg jo ligeså godt kjøpe en i tyskland da vi kommer til og bo bare 200-250 km fra tyskegrænsen..

Hva ligger prisen på for en schæferhund i tyskland? Og hvordan gjør man med import av hunden og papirer? Skal man omregistrere den eller?

Skrevet

BARE 200-250 km. fra grensa? Hva mener du? "Kommer til å bo der ..." Skal dere flytte eller noe?

Prøv å søk på www.google.no kanskje dere finner noe, mne jeg er ikke så sikker på altså :?

Skrevet
BARE 200-250 km. fra grensa? Hva mener du? "Kommer til å bo der ..." Skal dere flytte eller noe?

Prøv å søk på www.google.no kanskje dere finner noe, mne jeg er ikke så sikker på altså  :?

Ja vi skal flytte til danmark om lidt over 4 måneder :D

Skrevet

Mulig jeg er litt dum nå, men hva skjer m Hundesonen da...? "Tar" dere m dere siden ned til Danmark da eller...?

Som sikkert mange av dere har fått m dere så er ikke jeg så god på data ting.... :oops: :roll: :oops:

Skrevet

Siden blir hvor den er.. Dette styrer jo av internet. Og så vidt jeg husker så har Danmark vidst også internet :wink:

Men det er ikke sikkert at jeg har tilgang til internet lige når vi kommer til danmark, skal nok først bestille det. Så da er jeg avhengig av at der er nogen som kan styre dette og holde orden mens jeg ikke har tilgang til nettet :D

Skrevet
Siden blir hvor den er.. Dette styrer jo av internet. Og så vidt jeg husker så har Danmark vidst også internet  :wink:  

Men det er ikke sikkert at jeg har tilgang til internet lige når vi kommer til danmark, skal nok først bestille det. Så da er jeg avhengig av at der er nogen som kan styre dette og holde orden mens jeg ikke har tilgang til nettet  :D

vi skal nok prøve å passe på her:)

Skrevet
Njaaaa, er ikke helt sikker på om de har internett i Danmark assa...! :D  :D

Vennen, da...... :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...