Lappisen Skrevet 13. September 2020 Rapporter Share Skrevet 13. September 2020 Hei Oppdaget akkuratt at hanhunden min har en ganske stor rød kul på tissen rett vedsiden av urinhullet. Jeg er selvfølgelig veldig bekymret og kommer til ringer dyrlegen first thing i morgen tidlig. Noen som eventuelt kan tenke seg hva dette kan være? (Kjenner jeg alt har et par litt stygge tanker i hodet om hva det kan være). Noen her som har vært borti noe slikt før? Mvh bekymret hundemamma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. September 2020 Rapporter Share Skrevet 13. September 2020 På selve tissen, eller forhuden? Kan være alt mulig, et stikk, et sår, forhudsbetennelse... Hvis du ikke har oppdaget det før har han kanskje ikke latt seg plage noe av det heller? Og da er det som oftest ikke noe farlig, men man kan selvfølgelig ikke garantere noe før det er sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappisen Skrevet 13. September 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2020 På selve tissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappisen Skrevet 13. September 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2020 Synes ikke han har virker noe plaget med det. Oppdaget det ved en tilfeldighet når han satt med leppestiften ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts