Ivrig Skrevet 13. August 2020 Rapporter Share Skrevet 13. August 2020 Stella haaaaater å ha på sele... Hun klarer å få tak i selen under haka for å tygge på den. Problemet er at hun ofte setter seg fast, og jeg er redd hun skal skade kjeven. Noen tips? Vi hadde Curly først. Så dro vi på dyrebutikken og fortalte om problemet og fikk anbefalt Rogz utility step in. Da sa vi at curlyselen var litt stor og «ruvende» også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9nemor Skrevet 13. August 2020 Rapporter Share Skrevet 13. August 2020 Linus sin første sele var ein sånn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=182985761 (ikkje vår dette, altså - berre det første og beste bilder eg fann av akkurat rett sele ) Den sat såpass ‘tight’ framme at det aldri var noko bite-issue... men kanskje han berre ikkje kom på at han skulle prøve, kva veit eg? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. August 2020 Rapporter Share Skrevet 14. August 2020 Dette er nok noe som går over forholdsvis greit. Hun trenger vel ikke å ha på sele noe når hun er uten tilsyn, ute på tur osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts