Emil munsterlender Skrevet 19. Juni 2020 Rapporter Skrevet 19. Juni 2020 Kan noen fortelle me hva dette er? Bør det sees på av dyrlege eller kan det bare observeres? De svarte prikkene der kan plukkes ut med pinsett, men vil ikke gjøre noe før jeg vet hva det er!? Siter
Suxa Skrevet 19. Juni 2020 Rapporter Skrevet 19. Juni 2020 Under magen? Ser ut som en brystvorte. Siter
simira Skrevet 19. Juni 2020 Rapporter Skrevet 19. Juni 2020 Ser ut som det er på skuldra? Aner ikke. Ser ut som hudormer spør du meg, ligner litt på en klassisk vorte, med hudormer, men sikkert greit å spørre vet. Siter
Emil munsterlender Skrevet 20. Juni 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2020 11 timer siden, simira skrev: Ser ut som det er på skuldra? Aner ikke. Ser ut som hudormer spør du meg, ligner litt på en klassisk vorte, med hudormer, men sikkert greit å spørre vet. Er på «albuen», har du gjort noe med dette tidligere? Siter
simira Skrevet 20. Juni 2020 Rapporter Skrevet 20. Juni 2020 Just now, Emil munsterlender said: Er på «albuen», har du gjort noe med dette tidligere? Gamlingen min har flere slike vortelignende greier, men uten de svarte prikkene. Uansett, hvis kulen sitter løst i huden er det som oftest ufarlig. Bare følg med om den endrer seg veldig, da bør den sjekkes. Hvis han aldri har hatt noe lignende og du er usikker kan du jo få sjekket det hos vet så du får vite hva det er, og eventuelt sjekket om det er noe mer enn en vorte. Vi er ikke veterinærer her inne. Siter
Recommended Posts