Ivrig Skrevet 9. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2020 Hei! Da venter vi i spenning på å få oss Løwchen i august:) Dette er en ny rase for oss, da vi har hatt blandingshunder tidligere. Vi er en familie på 5 pluss en litt sur katt som ikke vet han skal få seg hund. Ungene er 8, straks 12 og 14. Vi har ikke hatt hund mens vi har hatt unger, men hadde det før ungene. Ungene har erfaring med hund fra svigers, og spesielt han på 12 gleder seg veldig til å gå på valpekurs og trene litt. Det var litt om oss:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 9. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2020 1 time siden, Ivrig skrev: Hei! Da venter vi i spenning på å få oss Løwchen i august:) Dette er en ny rase for oss, da vi har hatt blandingshunder tidligere. Vi er en familie på 5 pluss en litt sur katt som ikke vet han skal få seg hund. Ungene er 8, straks 12 og 14. Vi har ikke hatt hund mens vi har hatt unger, men hadde det før ungene. Ungene har erfaring med hund fra svigers, og spesielt han på 12 gleder seg veldig til å gå på valpekurs og trene litt. Det var litt om oss:) Hei og velkommen! Gratulerer med ny hund! Jeg håper dere blir fornøyd med rasen! De er ganske enkle og ukompliserte hunder i mine øyne . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9nemor Skrevet 3. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2020 Så kjekt! Kos dykk med gleding og førebuing! ? (Og så MÅ eg jo lure - er du den same Ivrig som på TI for mange år sidan? ?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig Skrevet 5. Juli 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2020 På 7/3/2020 at 7:35 PM, 9nemor skrev: Så kjekt! Kos dykk med gleding og førebuing! ? (Og så MÅ eg jo lure - er du den same Ivrig som på TI for mange år sidan? ?) Jepp;) Samme Tapatalk-profil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9nemor Skrevet 6. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2020 På 7/5/2020 at 9:09 PM, Ivrig skrev: Jepp;) Samme Tapatalk-profil;) Så gøy! ? Bærebarn på same tida - no er me begge komen til hund ?? Knallkjekt, gler meg til å følge dykk og kvalpen! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig Skrevet 14. Juli 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2020 I dag møtte vi Stella for første gang❤️ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts