tuppetroll Skrevet 21. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2020 Å få valp midt i coronatiden har sine utfordringer. På grunn av timingen (og tøttas megasosiale vesen) meldte jeg oss på et digitalt valpekurs. Det er bra for alt av grunnferdigheter og jeg er godt fornøyd med det. Likevel mister vi jo det aspektet som handler om å venne seg til å konsentrere seg på nye steder og med andre hunder rundt. Jeg har derfor lyst til å oppsøke et sted der andre trener sine hunder for å jobbe med dette. Det viser seg vanskelig i coronatiden. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne noe sånt i Oslo? Ikke noe problem å holde god avstand, heller et problem å finne noe der vi slipper inn i gjengen uten å melde oss på valpekurs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2020 Oslo og omegn dressurklubb har vel startet treningene sine igjen såvidt jeg vet. Hundetrening krever jo i svært liten grad at man oppholder seg innenfor et par meter av andre folk, eller hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 26. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2020 Trodde de fleste hadde startet opp igjen nå, sett flere reklamer for det og møtt flere treningssamenkomster ute, men en jeg kommer på som har reklamert for oppstart i Oslo er hvertfall Gerotti hund og atferd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2020 De har jeg ikke hørt om en gang. Men det er jo en hundeskole da, ikke klubb. OODK er såvidt jeg vet den eneste "ordentlige" klubben i Oslo. Så er det noen raseklubber og hundeskoler som har egne treningsgrupper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 26. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2020 Just now, simira said: De har jeg ikke hørt om en gang. Men det er jo en hundeskole da, ikke klubb. OODK er såvidt jeg vet den eneste "ordentlige" klubben i Oslo. Så er det noen raseklubber og hundeskoler som har egne treningsgrupper. Trodde TS søkte gruppe-/fellestrening med instruktør, hvis ikke det var tilfellet er det noen som trener sammen med samlingspunkt på Fb-siden «Tur og trening med hund - Oslo» hvertfall, klubber har jeg ingen tips om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2020 Fant ingenting om fellestreninger utenom kurs hos Gerotti, men mulig jeg overså noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 26. Mai 2020 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2020 Just now, simira said: Fant ingenting om fellestreninger utenom kurs hos Gerotti, men mulig jeg overså noe? Hun driver med nosework fellestrening akkurat nå for tiden ser det ut som. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts