Maritaf Skrevet 12. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2020 Hei! Har nå etter lang tid og mye tenking/lesing osv bestemt meg for å skaffe meg eurasier. Har planer om å få besøkt litt forskjellige oppdrettere fremover, for å fått møtt rasen og oppdretter skikkelig. Lurte derfor på om noen hadde litt erfaringer å komme med, mtp oppdrettere? Trenger litt starthjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 12. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2020 Akkurat nå, Maritaf skrev: Hei! Har nå etter lang tid og mye tenking/lesing osv bestemt meg for å skaffe meg eurasier. Har planer om å få besøkt litt forskjellige oppdrettere fremover, for å fått møtt rasen og oppdretter skikkelig. Lurte derfor på om noen hadde litt erfaringer å komme med, mtp oppdrettere? Trenger litt starthjelp Massevis. ? Hvor bor du? /hvor langt er du villig til å dra? Noe spesielt du lurer på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaf Skrevet 12. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2020 Akkurat nå, Kristin_nord skrev: Massevis. ? Hvor bor du? /hvor langt er du villig til å dra? Noe spesielt du lurer på? Sender deg en privat melding jeg, mye på hjertet ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2020 Carve Canem er ihvertfall flinke folk med fine hunder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts