Hannah Skrevet 4. Juli 2019 Rapporter Skrevet 4. Juli 2019 Hei, har bestilt røntgen time i slutten av juli, og tenkte å forhåndsbetalte/bestille dette rekvisisjonsskjemaet som skal inn til NKK, men når burde jeg bestille det? Vet jeg må gjøre det før, men hvor lenge før? Kan jeg gjøre det nå, eller er en eller to uke i forveien nok? Siter
maysofie Skrevet 4. Juli 2019 Rapporter Skrevet 4. Juli 2019 1 time siden, Hannah skrev: Hei, har bestilt røntgen time i slutten av juli, og tenkte å forhåndsbetalte/bestille dette rekvisisjonsskjemaet som skal inn til NKK, men når burde jeg bestille det? Vet jeg må gjøre det før, men hvor lenge før? Kan jeg gjøre det nå, eller er en eller to uke i forveien nok? Sålenge du vet hvilken klinikk du skal ta bildene, så er det bare å bestille med det samme. Papirene kommer samme dag som betaling, slik sett er det ikke noe stress, men kjekt å ha unnagjort Siter
Hannah Skrevet 4. Juli 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2019 4 hours ago, maysofie said: Sålenge du vet hvilken klinikk du skal ta bildene, så er det bare å bestille med det samme. Papirene kommer samme dag som betaling, slik sett er det ikke noe stress, men kjekt å ha unnagjort Takk, da bestiller jeg bare de nå. Må jeg si ifra til klinikken at jeg har forhåndsbestilt skjemaet eller er det ikke nødvendig? Vet ikke om de også skriver ut et slik skjema? Siter
maysofie Skrevet 5. Juli 2019 Rapporter Skrevet 5. Juli 2019 På 7/4/2019 at 7:27 PM, Hannah skrev: Takk, da bestiller jeg bare de nå. Må jeg si ifra til klinikken at jeg har forhåndsbestilt skjemaet eller er det ikke nødvendig? Vet ikke om de også skriver ut et slik skjema? Neida, bare ta med seg det du får tilsendt ferdig utskrevet, det er alt som trengs. De fleste klinikker spør om du har husket skrevet ut rekvisisjon Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.