Kristin_nord Skrevet 28. September 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2019 9 mnd, tiden flyr. ? Vi har forberedt høsten, det blir utstillingstreninger og hverdagslydighet kurs - greit med en oppfriskning etter sommeren (mest fordi jeg overraskende nok elsker kursene) 2 Siter
HeleneFS Skrevet 30. September 2019 Rapporter Skrevet 30. September 2019 Gratulerer med junioren! Han ser kjempeflott ut ? Siter
Kristin_nord Skrevet 2. Oktober 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2019 På 9/30/2019 at 11:39 PM, HeleneFS skrev: Gratulerer med junioren! Han ser kjempeflott ut ? Takk! Han er selvfølgelig den fineste som finnes Siter
Kristin_nord Skrevet 23. Oktober 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2019 Herregud, 10 mnd allerede! Tiden flyr så fort! Nå stiller vi for første gang i junior den 9 november. Jeg har alltid tenkt at utstilling er teit, men ble bitt av basillen. Jeg har kjøpt dressjakker (skulle jeg hvertfall ikke ha!), finni ut av hvor dårlig taper jeg er, finni ut hvor gøy det er å vinne, og finni ut hvor fantastisk bikkja mi er uansett premiering! vi skal øyelyse den 16 januar, så får vi ta hd, ad og patella etter det. Finefine bikkja mi ❤️ Og til alle som anbefalte å ikke kjøpe eurasier, dere tok feil 4 Siter
Kristin_nord Skrevet 13. Desember 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2019 Slenger inn noen nye bilder av gullet ❤️ 2 Siter
Kristin_nord Skrevet 25. Juni 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2020 Caizer har blitt 18 mnd, ferdig helsesjekket og blitt en fin gutt HD - B AD - 0 PL - 0 Øyelyst - Distichiasis mild (ekstra øyehår på begge øyer) DW fri fra foreldre. 2 Siter
Anooni Skrevet 4. Juli 2020 Rapporter Skrevet 4. Juli 2020 Flott han er! ? Bare sånn for å pirke (nerden i meg ?) distichiasis er feilstilte øyehår, ikke det at de har ekstra Siter
Kristin_nord Skrevet 4. Juli 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2020 2 timer siden, Anooni skrev: Flott han er! ? Bare sånn for å pirke (nerden i meg ?) distichiasis er feilstilte øyehår, ikke det at de har ekstra Så teit, han sa det var ekstra øyehår. Men da sa han vel feil da ? jeg har ikke googla å sånn jeg så ? Siter
Anooni Skrevet 4. Juli 2020 Rapporter Skrevet 4. Juli 2020 3 timer siden, Kristin_nord skrev: Så teit, han sa det var ekstra øyehår. Men da sa han vel feil da ? jeg har ikke googla å sånn jeg så ? Hvis det var en veterinær, så må jeg nok gå med på at han var rimelig teit, ja ? Siter
Kristin_nord Skrevet 4. Juli 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2020 Akkurat nå, Anooni skrev: Hvis det var en veterinær, så må jeg nok gå med på at han var rimelig teit, ja ? Ja, det var Ernst Otto, men han var stressa fordi han kom en time for seint ? 1 Siter
Mardina Skrevet 4. Juli 2020 Rapporter Skrevet 4. Juli 2020 18 hours ago, Kristin_nord said: For en utrolig vakker hund ? ❤️ Siter
Kristin_nord Skrevet 4. Juli 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2020 Akkurat nå, Mardina skrev: For en utrolig vakker hund ? ❤️ Tusen takk ? Siter
Recommended Posts