Gå til innhold
Hundesonen.no

Christian Constantin av Geehrbacch AKA. Caizer


Kristin_nord
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Herregud, 10 mnd allerede! Tiden flyr så fort! Nå stiller vi for første gang i junior den 9 november. Jeg har alltid tenkt at utstilling er teit, men ble bitt av basillen. Jeg har kjøpt dressjakker (skulle jeg hvertfall ikke ha!), finni ut av hvor dårlig taper jeg er, finni ut hvor gøy det er å vinne, og finni ut hvor fantastisk bikkja mi er uansett premiering! :) vi skal øyelyse den 16 januar, så får vi ta hd, ad og patella etter det. Finefine bikkja mi ❤️ Og til alle som anbefalte å ikke kjøpe eurasier, dere tok feil ;)

 

DSC_0032.JPG

DSC_0036.JPG

DSC_0120.JPG

DSC_0055.JPG

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...
2 timer siden, Anooni skrev:

Flott han er! ? Bare sånn for å pirke (nerden i meg ?) distichiasis er feilstilte øyehår, ikke det at de har ekstra :)

Så teit, han sa det var ekstra øyehår. Men da sa han vel feil da ? jeg har ikke googla å sånn jeg så ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kristin_nord skrev:

Så teit, han sa det var ekstra øyehår. Men da sa han vel feil da ? jeg har ikke googla å sånn jeg så ?

Hvis det var en veterinær, så må jeg nok gå med på at han var rimelig teit, ja ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...