Gå til innhold
Hundesonen.no

Plastikkproblemet

Recommended Posts

Ble tilbudt papirpose på butikken i Hønefoss :D Det har ikke kommet til Geilo enda, men jeg spør om det hver gang i håp om at de skal ta det inn. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Kaja skrev:

Ble tilbudt papirpose på butikken i Hønefoss :D Det har ikke kommet til Geilo enda, men jeg spør om det hver gang i håp om at de skal ta det inn. 

Min nærmeste butikk, Kiwi, har fått papirposer nå :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da var plutselig 2. Løpetid her. Ganske hyppig at vår 10 måneder gamle valp har sin andre løpetid i løpet av sitt korte liv. Første gang var hun 6 måneder. Forrige gang så jeg tegnene veldig godt, denne gangen har vi ikke merket noe på henne før hun plutselig blødde! 
    • Specific dyrlegen vår også har.  Men da har jeg litt flere fremgangsmåter om det ikke løser seg. Tusen takk for svar. 😊
    • I var gjennom det samme for litt over 1 år siden. Hvilket for går hun på? Det finnes mange ulike allergifor, og det bør ikke være noe problem å bytte. Dyrlegen vi hadde utredning hos solgte feks bare specific, mens andre dyrleger selger feks hills z/d eller royal canin anallergenic eller hypoallergenic. Vi har prøvd alle😂 diverse omega 3 oljer hadde ingen effekt her, men renset parafin over maten gjorde susen. Hun var så hard i magen at hun hylte når hun bæsja. Det får du kjøpt på apoteket😊
    • Det å reise utenlands er egentlig helt likt, hvertfall for hunden   Eneste forskjellen er at man er nødt til å gå på rødt i tollen i Oslo og vise fram passet og chip sånn at de ser at det stemmer, men det går helt fint så lenge man har kontroll på at vaksiner og ormekur er i orden! Hvertfall med norsk hund har jeg aldri opplevd noe som helst av problemer, de er alltid hyggelige og det går kjapt. Opplever at de synes det er veldig trivelig at det kommer folk som har kontroll på det som skal sjekkes, det gjør jo deres jobb mye hyggeligere også når det ikke er noe som helst å klage på mtp hunden  Har derimot sett et par tilfeller med folk som ikke har visst om diverse regler ang. import av hund, både gatehunder og valper som blir sendt til Norge alene eller som skal til ny eier på flyplassen i Oslo og da blir det straks litt verre. Så lenge man har sjekket opp reglene på forhånd og har kontroll på de så er det helt problemfritt og bare hyggelig å ha med hunden til/fra utlandet  Spesielt når hunden originalt kommer fra Norge er det null problem, tenker da mtp at det har vært en del regelendringer nå i det siste når det kommer til innføring av utenlandske hunder.  Egentlig er det veldig greit med en pause i Oslo ja, eneste er jo at det blir så dyyyyrt og det er litt teit å måtte hente ut alt av bagasje osv for så å skulle sjekke det inn igjen. Det blir gjerne litt stress dersom noe er forsinket osv, så der skulle jeg gjerne ha kunnet hente ut bare hunden og latt resten være. Men nå kommer jeg nok til å vurdere SAS litt mer framover, hvertfall hvis jeg ender opp med en hund til, og da får man bestille gjennomgående men med mulighet til å hente ut hunden i mellomlandingen mener jeg å ha hørt   En eventuell hund nr2 ville forhåpentligvis uansett vært liten nok til å fly i kabinen, noe som ikke er et alternativ med Norwegian når man flyr i utlandet, så da blir det ikke såå mye ekstra styr likevel.
  • Nylig opprettede emner