Hundeklubb i vestfold

7 innlegg i emnet

Hei,

Noen her som er medlem av en hundeklubb i Vestfold som kan anbefales? 

Leter etter en klubb hvor jeg kan være med på faste treninger. Rally og agility er av interesse :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor hører du til? Det er aktive hundeklubber de fleste steder i Vestfold :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, maysofie skrev:

Hvor hører du til? Det er aktive hundeklubber de fleste steder i Vestfold :) 

Tønsberg. Jeg vet det er flere hundeklubber i nærheten, derfor jeg lurer på om noen har en klubb å anbefale :ahappy: Sikkert ikke alle hundeklubber som er like aktive. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Horten er ihvertfall både veldig aktive og hyggelige på rallyfronten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott miljø til agility i Sandefjord hundeklubb med instruktør. Rally med folk i alle klassene som trener jevnlig. Klubben har innendørs hall med kunstgress. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Min subjektive opplevelse er at Tønsberg Hundeklubb er et ganske lukket miljø, men sikkert fint om man først får sosialt innpass :P

Trente LP og litt rally i Horten H.klubb, det var langt mer inkluderende og trivelig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært innom både Horten, Sandefjord og Tønsberg. Trener i Tønsberg nå, da jeg følte meg mer velkommen på lydighetstreningene der, agility trente jeg i Sandefjord lengst, men planlegger å starte opp igjen i Tønsberg etterhvert. Sandefjord har vel i agilityinstruktør på rundgang, mens Tønsberg har en fast per gruppe, både i lp og agility. Rallygruppa kjenner jeg ikke til noen av stedene. Men tror det er like greit å dra innom alle tre og føle på det selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Var du samme med han når du var 16-17 år?  For det er en forskjell der. Jeg har et søskenbarn som er gift med en som er 25 år eldre enn henne. Han er like gammel som faren hennes. Men de ble sammen når hun var voksen, og da er saken helt anderledes. Fordi man tenker anderledes som voksen enn man gjør når man er ungdom. Som ungdom så forstår man ikke helt konsekvensene av hva man gjør. Det skal man ikke heller, fordi det er endel av det å bli voksen. Derfor skal et voksent menneske være svært svært forsiktig med å ha sex med en ungdom. Fordi man lett kan utnytte en ungdom som er usikker på seg selv, som ikke forstår konsekvensene av valgene man tar. 
    • Jeg bidro til en samtykkende vinkel, og det har ingenting med daddyissues å gjøre (selv om det var en veldig lett måte å "ta" meg på). Tro meg, alt som har med det individet å gjøre har gjort meg kvalm i alle år Npr det kommer til forskjellen mellom å samtykke og ledere av forskjellig type som prøver å dra fordeler av posisjon er det egentlig veldig selvforklarende. 
    • Tja, jeg er mer bekymra for hva som avles på. Og at oppdrettere stikker hodet i sanden og tar på skylappene fordi whippet er SÅ frisk uten helseproblemer. Ikke at folk kjøper rasen fra seriøse oppdrettere. Klart, støtter man useriøst oppdrett, så er det noe annet. Det er det jo en viss risiko for når man anbefaler en rase. 
    • Men det er jo du som definerer at kaninene dine kunne hatt det bedre. At du holder de - i grunnen med viten og vilje - i dårligere bostedsforhold enn hva de ideelt sett skulle hatt. I motsetning til en hund som i et gjennomsnittlig hjem får både frihet til å bevege seg og dekket sine behov på en helt annen måte. Det er helt legitimt at du føler de utgjør en nytte, spørsmålet er hvorvidt det er en legitim nytte. Gjør de "litt mindre kjipe, men trossalt kjipe" livene til kaninene dine, at færre kyr i Norge lider? Eller færre gris? Eller færre kylling? Vil lidelsene til en kanin hos deg, skape en netto bedre karma-balanse (eller, bedre dyrelidelse-balanse) i verden? Hvor mange kyllinger må reddes (dvs.. ikke produseres, I guess) for at lidelsene til en kanin er legitimert? Og hvor mange i Norge stoppes fra å importere kinesiske kaninskinn gjennom ditt kaninhold? Food for thought  
    • Jeg veit, for igjen - jeg kan også lese artikler i nettavisene. I følge en de samme artiklene:  Tirsdag gikk Trine Skei Grande (V) ut og kommenterte sex-ryktene hun har vært utsatt for på nett. I et intervju med VG i går, fortalte den nå 26 år gamle mannen som ryktene omhandlet, sin versjon av historien. Trine Skei Grande: Jeg er ingen sex-overgriper Jeg er ingen overgriper (Aftenposten, betalingsmur - legg merke til datoen) Han var 17, Skei Grande var 38: Nå forteller han sin historie (igjen - legg merke til datoen) Vi skyver ikke skylda over på guttungen, gjør vi vel? 
  • Nylig opprettede emner