Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barntråden 2018

Recommended Posts

@Absolute Entertainer så fantastisk sterk og nydelig hun er <3

I går var siste elevforestillingen på dansestudioet til poden. Han er oppriktig lei seg over at det ikke blir mer dans før til høsten. Gruppa hans har blitt en fin gjeng.  

Det har vært 3 utsolgte forestillinger og det er helt sprøtt at den lille litt selvbevisste og sjenerte gutten synes det er helt greit å danse foran et så stort publikum.  Det var stående trampeklapp når de kom inn til applausen i går og poden sto og showet med dans under applausen og mottok  litt ekstra 😂 

Rare greier. Han har alltid vært komfortabel på en scene , men det er en evig jobb å få han til å svare på spørsmål fra folk han ikke kjenner. Jeg er helt omvendt 😂

Det var utrolig mange flinke dansere.  Det er helt sprøtt hvor dyktige dansere 10-12 åringer kan være ! Noen av de fremstår som proffe! 

Takk og lov for at vi bor et sted hvor det finnes godt organiserte alternativer til fotball.. 

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Mud skrev:

Takk og lov for at vi bor et sted hvor det finnes godt organiserte alternativer til fotball.. 

Heldige. Her er det neeeesten bare ski og fotball/håndball som gjelder. Noe dans her oppe på Konnerud hadde vært perfekt for L.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 minutter siden, *Marianne* skrev:

Heldige. Her er det neeeesten bare ski og fotball/håndball som gjelder. Noe dans her oppe på Konnerud hadde vært perfekt for L.

Det er mange fra Konnerud på attic ? Det er litt kjipt med trafikken for de yngste klassene da.  De begynner gjerne kl 17. Det var et styr fra Lier. Men dere bor vel sånn sett bedre til siden Attic er I bunn av konnerudbakkene:)

Endret av Mud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Mud skrev:

Det er mange fra Konnerud på attic ? Det er litt kjipt med trafikken for de yngste klassene da.  De begynner gjerne kl 17. Det var et styr fra Lier. Men dere bor vel sånn sett bedre til siden Attic er I bunn av konnerudbakkene:)

Ja, det er det der med trafikken på ettermiddagen. Når man må bruke mye tid pga trafikk, blir det enda mer stress etter barnehage og skole. Men det kan hende det blir mer aktuelt nå etter hvert når hun er litt større. Tror det ville passet henne.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, *Marianne* skrev:

Ja, det er det der med trafikken på ettermiddagen. Når man må bruke mye tid pga trafikk, blir det enda mer stress etter barnehage og skole. Men det kan hende det blir mer aktuelt nå etter hvert når hun er litt større. Tror det ville passet henne.

Fra de er 6 år begynner de fleste kursene kl 18 ser det ut til. Da har det roet seg stort sett.  Det var så mange søte ballerinaer og jazzdansere der at det var til å få sukkersyke av. De tripper ut på scenen i glitter og tyll med bleierumpe og publikum sukker henført 😂 

Jeg er glad jeg har hip-hop gutt da. Disse stramme ballerinaknutene i håret hadde jeg aldri fått til! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
5 timer siden, Mud skrev:

Fra de er 6 år begynner de fleste kursene kl 18 ser det ut til. Da har det roet seg stort sett.  Det var så mange søte ballerinaer og jazzdansere der at det var til å få sukkersyke av. De tripper ut på scenen i glitter og tyll med bleierumpe og publikum sukker henført 😂 

Jeg er glad jeg har hip-hop gutt da. Disse stramme ballerinaknutene i håret hadde jeg aldri fått til! 

Mannen min får til sånne knuter i håret hennes, mye bedre enn meg🙄 har sett på kurs der de to siste årene så det spørs om det ikke må bli noe til høsten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Babyen min som ble født for tre dager siden er plutselig fire uker. Jeg venter bare på den gangen jeg blunker og de har blitt 13 og 14 :P

Heldigvis blir ikke mora eldre like fort. Det gjelder bare barna :aww:

• Like 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive