Regler/retningslinjer på Hundesonen

10 innlegg i emnet

Grunnet en annen post begynte jeg å titte etter reglene/retningslinjene for hundesonen, og jeg kan ikke se at jeg finner dem noe sted?

I forumet "Informasjon fra ledelsen" står at de står "i menyen nederst til høyre", men der står det kun registreringsvilkår. I registreringsvilkårene er det en link til retningslinjene, men den leder kun til hovedforumet.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det gått en uke, er det ingen som jobber for forumet som kan svare på dette? :huh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fritt fram! :D

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Tuvane skrev:

Nå har det gått en uke, er det ingen som jobber for forumet som kan svare på dette? :huh:

Beklager at du ikke har fått svar Tuvane :) Det jobbes med å ordne linken evt. integrere retningslinjene med registreringsvilkårene.

Moderator Alvira 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 9/2/2017 at 3:29 PM, Alvira said:

Beklager at du ikke har fått svar Tuvane :) Det jobbes med å ordne linken evt. integrere retningslinjene med registreringsvilkårene.

Moderator Alvira 

Må bare spørre om dette er et veldig langsiktig prosjekt? Det har gått 2,5 mnd og regelverket er fremdeles ikke tilgjengelig.

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Er det ikke administrator som ordner dette? @RAH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 10.11.2017 at 4:15 PM, Tuvane skrev:

Må bare spørre om dette er et veldig langsiktig prosjekt? Det har gått 2,5 mnd og regelverket er fremdeles ikke tilgjengelig.

Vi jobber med saken, satser på at de kommer ut snarlig :) 

Moderator Alvira 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er "vi"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, simira skrev:

Hvem er "vi"?

Moderator/administrator-teamet, antakelig? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På ‎13‎.‎11‎.‎2017 at 4:58 PM, simira skrev:

Hvem er "vi"?

Moderatorteamet sammen med RAH :)

Moderator Alvira

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Black Friday Salg til Hund
  • Nye innlegg

• Jeg likte ikke sjokolade, var alltid kjempe skuffet hvis noen hadde kjøpt sjokolade som lørdagssnop nå velger jeg nesten alltid sjokolade  
    • Men var det ikke litt sånn før? I barnehagen jeg gikk i som liten, måtte alle drikke en kopp melk pr måltid. MÅTTE, faktisk. Det beste var at melka alltid sto ute i romtemperatur. Lenge. Så det smakte skikkelig dritt. Det gikk mange år før jeg drakk melk igjen, for å si det sånn
    • Det må nesten @mud svare på som har en Puli
    • Jeg er ikke så sikker på det jeg har utheva. Jeg tror hun elsker prestisje og eget ego mye høyere. Jeg klarer bare ikke å få det til å bli kjærlighet når man ønsker de man liksom skal elske så mye vondt. Det denne dama driver med er dyreplaging like mye som de som slår bikkjene sine, og hun burde rett og slett ikke få lov til å eie hund. Dessverre er hun nok ikke spesielt unik, så det er flere som burde bli fradømt retten til å eie hund på samme grunnlag, også her i landet. Det burde faktisk være en enkel sak å finne hjemmel i loven for noe sånt, med paragrafer som stiller krav til livskvalitet og naturlig utfoldelse.  ----- Mulig jeg stiller ting litt på spissen nå, men jeg husker ramaskrikene da hunden Lukas ble druknet festet til et betongrør i Moss for noen år siden. Og ja, det er klart det var helt grusomt, men sammenlignet med bulldoger og mopser, så vil jeg si Lukas slapp billig unna. Han led veldig i få minutter, mens disse med flate snuter lider nesten like mye hele livet. Liten tvil om hva som er verst i mine øyne. Derfor virker det merkelig at langvarig lidelse er mer akseptert enn den kortvarige. Ja, Lukas døde, men helt ærlig, så synes jeg at død ikke bør være den avgjørende faktoren, for da opphører lidelsene. Det er mengden og lengden på lidelsene som burde være avgjørende.
    • Synes det er kjekkere med to enn en hund alene. De har selskap i hverandre og jeg har selskap i dem.  Er jo ikke til å se bortifra at man har mer fritid som singel og kjekt å kunne bytte litt på hundene så man ikke sliter dem ut. 
  • Nylig opprettede emner