Gå til innhold
Hundesonen.no

Vende valp fra bur


karroh
 Share

Recommended Posts

Har hatt alle mine i bur ved senga på nattestid når dei var små, og det har aldri vert eit problem. Har pleid å gi mat, tyggesaker og anna godt der, då har dei gjerne søkt dit sjølv seinare, enten det er for og slappe av eller kose seg med leikar eller godter dei har fått :) Har etterkvart pleid å opne burdøra, så dei kunne velge kvar dei ville ligge sjølv. To av husets hundar har no gangen, loftstua og eit kontor/gjesterom til disposisjon på nattestid. 

Men til dåke som er sånn imot bur, kva gjer man når bikkja i hus traspar alt den kjem over når ingen er der til å passe på, river ned kompostgrinder og det ikkje er "hundesikre" rom i huset. Og det ikkje er snakk om seperasjonsangst, men rein kjedsomthet?
Vi har ei slik i hus nemleg, og har intet anna valg enn å plassere ho i bur. Ho er heldigvis såpass glad/vant med buret, at ho springer dit sjølv når det er leggetid eller tid for arbeid. Men håpar jo sjølvsagt at ho skal legge i frå seg uvanen med å ødelegge alt, sånn at også ho kan gå laus med dei andre ein dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@BellareNoen hunder er slik, men langt fra alle, og det er veldig unødvendig å ta utgangspunkt i at hunden blir slik, mener jeg. Vi tenkte heller ikke å bruke bur til Kovu, men endte med å gjøre det i et halvt års tid eller så, da han tygget på dørkarmene...

Jeg har ikke noe problem med bruk av bur i fornuftig omgang, men å starte med utgangspunktet at valpen kommer til å tisse ned og ødelegge alt, og stenge den inne i bur 8-9 timer hver natt pluss når man begynner alenetreningen synes jeg er både urimelig og unødvendig. Hvis nå hunden skulle begynne med det så går det an å bruke bur en stund, i kombinasjon med økt aktivitet, regulering av mat/drikke, trening og andre ting som kan påvirke om hunden er avslappet nok alene, enten det er separasjonsangst eller kjedsomhet.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...