Gå til innhold
Hundesonen.no

Veterinær som er flink med tenner i Oslo eller Trondheim


M.J
 Share

Recommended Posts

Hei,

 

Chili, min eldste tervueren, knakk en tann dagen før nyttårsaften i fjor og var hos veterinær for å fjerne røttene/restene etter tannen dagen etter. Dessverre viste det seg at denne veterinæren ikke hadde fjernet røttene, så da måtte hun fjerne disse hos en ny veterinær. Nå viser det seg at såret etter tanntrekking ikke har grodd og det virker ømt og betent, i tillegg er kjevebeinet blottet. Hun må derfor til veterinær igjen for å fikse dette. Siden hun er 11 år er jeg veldig skeptisk til å legge henne i narkose en tredje gang på så kort tid, så jeg vil gjerne ta henne med til en veterinær som jeg vet er flink med tannbehandlinger for å minimere sjansen for nye komplikasjoner.  

Er det noen her som kan anbefale en veterinær de vet er flink med tenner og tannbehandling? Jeg bor i Trondheim, men kan sende henne til moren min i Oslo om nødvendig, så jeg setter pris på tips om veterinærer både i Trondheim og Oslo. :)

 

Bilde av tannen ligger i boksen under her. Det ser ganske ekkelt ut! Hun skal til sjekk hos veterinær denne uka, bare så det er nevnt. 

Spoiler

IMG_4050.thumb.JPG.e0a933775aadfd4d0d5b0026871a7ab7.JPG

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...