Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Onsdags-EFIT

Recommended Posts

Har våknet (for meg) ganske tidlig siden vi kom hjem fra ferie, men somler og sitter ikke ved maskina og spiser frokost og spiller Heroes før ca. 9.

DSC_2289.JPG

Klokka 10 lurte jeg på å rusle ut med dyra, men da ringte forsikringsmannen som jeg egentlig hadde avtale med kl. 12. Holder på å gå gjennom forsikringene og se om vi skal bytte før årets hovedforfall.

DSC_2290.JPG

Etterpå ringte jeg til lillesøster. Vi har knapt snakka siden nyttår, så det tok litt tid.

Screenshot_2017-02-01-11-31-57.jpg

Klokka 12, hva med en tur ut, gutter?

DSC_2291.JPG

Henter tørr klesvask før jeg går ned for å kle på meg og gå ut, det ble ikke tur før nærmere 13.

DSC_2292.JPG

Så parkerte jeg ved maskina og spilte mer, helt til gubben kom hjem i fireetida og begynte å lage middag til rollespillgjengen. Pølser med stappe i dag, hundene melder seg frivillig til å kvalitetssikre!

DSC_2294.JPG

Klokka seks er vi i gang med spillinga.

DSC_2296.JPG

Odin snoker etter snacks

DSC_2300.JPG

Men må nøye seg med kos. Mens Chanter husgjest må se på. Kovu er innestengt på kontoret, Chanter er den eneste hunden jeg vet om som Kovu virkelig ikke tåler trynet på.

DSC_2302.JPG

Litt senere på kvelden møter vi en katt med vinger. Kong Nosekos...

DSC_2306.JPG

I titiden er det slutt på både spilling og dagen. På badet ligger hauger av klesvask etter ferien og venter på omsorg. Jaja, bra det er en rolig helg.

DSC_2307.JPG

• Like 9

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Mye "sprekker" i bakre pote bak. Hva kan det være?
    • Min hund jaget biler, syklister og joggere da hun var liten på grunn av frykt (men bet aldri). Fikk kontroll på dette ved at hun måtte sitte hver gang det kom noe hun kunne reagere på. I starten måtte hun mates med godbiter, og så begynte hun å sette seg bare hun så noen nærme seg. Nå er hun 3 år og bryr seg sjelden om sånt 🙂 Men det kan være noe annet som trigger din hund så lurt å få hjelp av en hundetrener. Og frem til dere har løst det så bør dere gå mellom han og andre mennesker i passeringer, med så god avstand som mulig. 
    • Minien, en (omplassert) terrier prøvde seg på den der også et par ganger. Jeg ble ganske overrasket,  så jeg sa bare: Ok, ikke noe problem, da dropper vi tur i dag, Nå går vi hjem.Og sånn ble det, rett hjem med kort bånd.  Det var tydeligvis ikke reaksjonen han ønsket seg, så han sluttet tvert
    • Nå er det jo båndtvang, så hvis du overholder reglene og passer litt på burde det ikke være noe problem å forhindre at hunden biter fremmede? Jeg tenker heller ikke at det er noe grunnlag for avliving ennå. Men nå har det han bitt fremmede to ganger, så jeg tenker at du burde ta det på alvor. Det er jo ditt ansvar å sørge for at han ikke kommer nært nok til å bite tilfeldige turgåere
    • Personlig synes jeg det er altfor tidlig å snakke om avliving. Ved å være enda mer forsiktig kombinert med at dette jo ikke er snakk om en hund som har skadet noen (om ikke joggeren ble skadet da?) og heller ikke har skadepotensial som en rottweiler så har dere tid til å finne ut av dette, tenker jeg. Det er dessuten fremdeles en ung hund som ikke er helt moden. Det første er vel å finne ut hva det egentlig dreier seg om. Siden du ser såpass alvorlig på dette at tanken om avliving har slått deg, så tror jeg det beste du kan gjøre er å ta kontakt med en hundetrener som kan hjelpe dere. Evt erfarne folk i en lokal hundeklubb. En eller annen form for sladretrening kan kanskje være en plass å starte.
  • Nylig opprettede emner