Emilie Skrevet 12. November 2016 Rapporter Skrevet 12. November 2016 Noen som vil fortelle hvordan det har gått i dag? Siter
soelvd Skrevet 12. November 2016 Rapporter Skrevet 12. November 2016 Monti gikk LP3 i dag og endelig fikk vi en fin ruta-øvelse 252p, 4p unna opprykk men med en null Fornøyd! 9 Siter
Wachita Skrevet 12. November 2016 Rapporter Skrevet 12. November 2016 Var ikke der selv, men belgerne fikk hard medfart med både gult og blått i dag hørte jeg! Siter
Bellare Skrevet 12. November 2016 Rapporter Skrevet 12. November 2016 Catania gikk LP1 og fikk 145.5p. Første gong ho har låge gjennom heile fellesdekken [emoji16] litt surt at ho sprang rundt hinderet, sidan ho alltid tek det på trening, men skit, eg er fornøgd [emoji16]Hera vart BIR kvalp med fin kritikk:"4.5 mnd. Utmerket type og balanse.Utmerket hode og uttrykk. God hals og overlinjeSamlet kropp, meget god hale oppsettVelvinklet, meget god pels og fargeValpe bevegelser, lovende"Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 6 Siter
soelvd Skrevet 12. November 2016 Rapporter Skrevet 12. November 2016 @Bellare, hun var helt herlig å se på i LP-ringen, vi satt og beundret henne på rekke og rad. Så søt og så fin holdning 1 Siter
Bellare Skrevet 12. November 2016 Rapporter Skrevet 12. November 2016 @Bellare, hun var helt herlig å se på i LP-ringen, vi satt og beundret henne på rekke og rad. Så søt og så fin holdning [emoji3]Ååh takk, så koseleg og høyre [emoji16]Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter
Guest *Kat84* Skrevet 12. November 2016 Rapporter Skrevet 12. November 2016 Veldig fin dag i dag Stilte for dommer hanne Laine Jensen, og fikk CK, CERT, og BIR. Ble luket ut med en gang i gruppa dessverre. Kritikken: 16 mnd hann. Maskulin, langstrakt. Tilstrekkelig kropp, langt, sterkt hode. Lett ustabile ører. Bra øyne. Lett stopp. Sterkt vellutformet neseparti med korrekt bitt. Sterk helse over! Lett fallent kryss. God hale. Normale vinkler, men noe trang i front. Velvinklet bak. Sterk benstamme og hover. Lange bevegelser. God pels og farge. Veldig fornøyd med tilbakemeldingen, og veldig fornøyd med at han imponerte så mange på plassen der og sjarmerte mange i senk. Han har vært god reklame for rasen i dag Siter
Emilie Skrevet 13. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2016 Vi er fornøyd, i hvert fall med minsten. Flat rød på unghunden og BIR på valpen. 2 Siter
SaraSL Skrevet 13. November 2016 Rapporter Skrevet 13. November 2016 Kjempe fornøyd med dagen. Freja ble BIR og BIG 3 6 Siter
jaktlykke Skrevet 13. November 2016 Rapporter Skrevet 13. November 2016 Ingen stor dag for vår del... Storm fikk excellent og ferdig for dagen. Siter
Recommended Posts