Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg lurer på...


hundediggern
 Share

Recommended Posts

en hund, men det blir litt frem i tid. Jeg har en katt og bor i leilighet akkurat nå.

Men, ønsker tips fra dere, hør nå; Er litt over 50, og har barnebarn på 2 og 4 år. Men jeg vil gjerne ha noen rasetips ang. meg og min alder. Ønsker en liten rase som ikke bjeffer så mye. Liker godt å gå turer og har hatt hnd i alle år, unntatt de siste 6 årene. Har før hatt en labrador, buhund, en blandingshund av flat coated retriever og dalmatiner og 2 corgier. Er litt usikker på corgie fordi den siste jeg hadde ikke sansen for barn. Men den første var veldig rolig og fin ang.barna. Har lurt litt på en spisshund igjen, men er ikke helt sikker for de vokter jo. Noen som har tips her? Bare spør om det er noe dere lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange små hunder har en del lyd, og spisshunder kanskje mer enn andre.

Er det viktig at hunden kan gå løs? Hva med basenji eller shiba?

De fleste hunder kan nok gå fint sammen med barn om de er vant til det fra de er små, så om du er interessert i corgi så ville jeg ikke latt det stoppe meg. Men de har jo en del lyd også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...