Gå til innhold
Hundesonen.no

Underlag i bur


Kristiin
 Share

Recommended Posts

Har vetbed i begge burene i bilen. Men ene hunden graver det konsekvent bort, slik at teppet ligger krøllet sammen i halv buret- og hunden i andre halve buret. De har kelabur, men slik treplate (finerplate) til bunn i buret. Jeg er redd det skal bli fuktig og ødelagt, ettersom hun ofte er skitten og bløt når hun blir lagt i buret. Noen som har tips til underlag? Tror hun skyver det bort fordi hun synes det blir for varmt, litt usikker, men tror det. Hun kan finne på og skyve bort tepper/pledd/puter inne, før hun legger seg. 

Kunne tenkt meg noe som har holdt varmen litt, og som har samlet litt mer på "fuktigheten" :P og ikke minst: noe hun vil ligge på :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å isolere litt kan du legge isoporplate og så ny sponplate og evt. en gummimatte (kanskje limt fast i den øverste) eller noe så det ikke sklir? Evt. prøve noen lettere tepper og feste med dobbeltsidig borrelås så det ikke er så lett å grave løs? Har en graver selv, men det går i perioder, og nå er det lenge siden hun har gjort det selv om teppene er de samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, mokken skrev:

Jeg har kjøpt gummimatte som er skjært til, denne har jeg i bunnen av bilburet. Også har de madrass og vetbed oppå. :)  

Jeg òg, jeg òg!! Kjøpte på biltema til 300 kr om jeg husker riktig...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...