Kensington Gate Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Skrevet 7. Mars 2016 Er på utkikk etter et flybur type Vari Kennel str Gigant med velfungerende dørmekanisme og alle skruer. Kjøp eller leie. Sandefjord-Tønsberg-Drammen-Oslo Siter
maysofie Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Skrevet 7. Mars 2016 Undrer på om jeg har XL eller Giant, kan få målt litt senere for å sjekke. Hvor høyt må du ha det? Siter
Kensington Gate Skrevet 7. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2016 26 minutter siden, maysofie skrev: Undrer på om jeg har XL eller Giant, kan få målt litt senere for å sjekke. Hvor høyt må du ha det? 90 cm høyt Jeg har et XL-bur fra før, men jeg tror jeg behøver et større. Siter
Kensington Gate Skrevet 7. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2016 3 timer siden, maysofie skrev: Det var visst XL jeg har også Takk for at du sjekket Siter
Huldra Skrevet 16. Mai 2016 Rapporter Skrevet 16. Mai 2016 Jeg vurderer å selge mitt giant, da det bør for lite for meg. Hva byr du? Kan bringes Drammen om tre uker. Sent from my D5803 using Tapatalk Siter
Recommended Posts