Gå til innhold
Hundesonen.no

Plutselig utestengt, uten grunn?


Recommended Posts

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Med tanke på hvordan hunde-Norge er, diverse opplevelser andre forumister har hatt -- så måtte jeg humre litt for meg selv når du skriver "ingen gidder å snoke". Tenk nå, egentlig, hvor mye snoking det faktisk har vært i de diverse miljøene, med drittslenging og bruking av det som er skrevet på andre plattformer. Det er relativt naivt å tro det ikke forekommer snoking, særlig om man er oppdretter eller på andre måter stikker seg ut i hundemiljøet.

La meg nå være naiv og en god dose glemsk da :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Margrete skrev:

Døh, jeg leste igjennom de fleste innleggene dine, det er da slettes IKKE noe å være flau over der overhodet. Vi alle utvikler oss fra å si teite ting, til å være utrolig fornuftige, til vi oppdager at vi igjen har vært utrolig teite :P Been there, done that! Jeg vet om folk som har større grunn til å be om sletting av innlegg enn det du har :) Så la det stå, ingen gidder å snoke så ille i andres innlegg likevel, med mindre noen ønsker å skade deg da, da skjønner jeg slette-ønsket. 

Enig i at alle må begynne et sted. 

Hilsen hun som, hvis jeg husker rett, startet sonen-karrieren ved å brøle høyt om at bur-hatere var idioter og at hunden min trivdes i bur hele natten og hele tiden mens jeg var på jobb. HOST :icon_redface:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, soelvd skrev:

Enig i at alle må begynne et sted. 

Hilsen hun som, hvis jeg husker rett, startet sonen-karrieren ved å brøle høyt om at bur-hatere var idioter og at hunden min trivdes i bur hele natten og hele tiden mens jeg var på jobb. HOST :icon_redface:

Jeg hadde en periode der jeg lovpriste Cesar Millan(offentlig!) og generelt var verdensmester på hund...og fersk...ikke minst :blink:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

13 timer siden, Margrete skrev:

Døh, jeg leste igjennom de fleste innleggene dine, det er da slettes IKKE noe å være flau over der overhodet. Vi alle utvikler oss fra å si teite ting, til å være utrolig fornuftige, til vi oppdager at vi igjen har vært utrolig teite :P Been there, done that! Jeg vet om folk som har større grunn til å be om sletting av innlegg enn det du har :) Så la det stå, ingen gidder å snoke så ille i andres innlegg likevel, med mindre noen ønsker å skade deg da, da skjønner jeg slette-ønsket. 

Tusen tak! Det er bare det, at jeg gjerne ville endret på litt innlegg, men også slette unødvendige innlegg som ikke er relevant for noen lengre. Jeg liker å ha det ryddig. Jeg er relativt på lavt nivå her på sonen, "snoking" er nemlig noe jeg er redd og ikke liker. Man vet aldri hva folk vil tenke om en som person eller hundeeier, og det er ganske skremmende i grunn. Men tusen takk skal dere ha for all hjelpen og bryderiet! :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, soelvd skrev:

Enig i at alle må begynne et sted. 

Hilsen hun som, hvis jeg husker rett, startet sonen-karrieren ved å brøle høyt om at bur-hatere var idioter og at hunden min trivdes i bur hele natten og hele tiden mens jeg var på jobb. HOST :icon_redface:

Hihi! Dere har helt rett. Alle må begynne et sted. Jeg er førstegangshundeeier, og det er relativt skremmende bare det i grunn. Hundrevis av meninger om alt, og gjør du ikke som enkelte andre, så er man jo en dyreplager. Bare det å si at jeg går ikke tur med hunden min hver dag, obs, hva sa jeg nå? Krise er jo det for enkelte! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoh, har ikke hatt tid til å være her inne denne uka, men ser ut som det har ordnet seg og det er jo bra :D 

Forøvrig kjenner jeg til følelsen din @Sheltienkenai, er en grunn til at jeg ikke helt poster så mye på sonen spesielt. Ofte skriver jeg gjerne lange meldinger, men ender opp med å slette dem fordi jeg ikke tørr å poste dem allikevel :lol: Men jada, alle starter et sted. Slenger meg forresten på at jeg også var en som forgudet Cesar Millan tidligere, flaaauuuuuut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2015, 01.53.51, Kristiin skrev:

Hallo, jeg var 14 når jeg meldte meg inn, mer trengs ikke sies :lol:

 

Haha, morsomt med mimringen om folk sine gamle dager på sonen. Jeg var og 13-14 da jeg ble medlem her :P Jeg ler hver gang jeg leser mine gamle innlegg. Språket var ikke spesielt pent og jeg hadde ikke mye peiling heller akkurat :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MegaMarie skrev:

Haha, morsomt med mimringen om folk sine gamle dager på sonen. Jeg var og 13-14 da jeg ble medlem her :P Jeg ler hver gang jeg leser mine gamle innlegg. Språket var ikke spesielt pent og jeg hadde ikke mye peiling heller akkurat :lol: 

Haha, blir litt flau selv :lol:

@Christine fortalte at hun hadde kommet over en tråd med pyreneisk gjeterhund, der jeg hadde svart at jeg aldri hadde hørt om rasen, og syntes den lignet en whippet (eller noe slikt) :innocent::innocent::innocent:

På 21.12.2015, 09.27.20, Margrete skrev:

Vi husker det  :P :D  

:lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...