Gå til innhold
Hundesonen.no

Milli og Iba - to engelske springer spaniel

Recommended Posts

1 time siden, Katharina skrev:

Gratulerer. Så nydelige de er :wub:

Tusen takk for gratulasjoner!!! Godt å kunne dele gleden over å få til ting med andre hundefolk (som forstår :D) :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallyoppdatering: sist helg var vi på stevne arrangert av Sarpsborg hundeklubb. En ny opplevelse å starte på Østlandet for meg som er bosatt på Vestlandet. Første gang med to ringer, noe som fikk stressnivået opp da oppmøte for klasse 1 ogelite var på samme tid. Et koselig, men sabla varmt stevne😍

Så resultatene da: Iba tok 2 1. premieringer i klasse 1 og har nå fått sin første mellomtittel. Fineste beibien min:wub:

image.thumb.jpeg.380dc6c61d34e718993df568e6698fc0.jpeg

Milli - dronninga - tok 3. certet i elite og ble med det RALLYCHAMPION🎉👏😄😳 Jeg er så imponert over henne! Vi debuterte altså i elite i april dette året, og så har hun sannelig knallet til på alle tre stevnene vi har vært på.

image.thumb.jpeg.91eefd84f9890aebeba64345f3ac516c.jpeg

Superduoen:

image.thumb.jpeg.4b34990b04564d69d5269501fa794aed.jpeg

• Like 7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow :D Dere altså, dere er rå! Gratulerer så mye! :D Har du video fra stevnet? Jeg er fremdeles nysgjerrig på hvordan Elite klassen ser ut nå om dagen med nye regler.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
På 4. august 2018 at 12:22 AM, MegaMarie skrev:

Wow :D Dere altså, dere er rå! Gratulerer så mye! :D Har du video fra stevnet? Jeg er fremdeles nysgjerrig på hvordan Elite klassen ser ut nå om dagen med nye regler.

Takker så mye😊 Jeg har dessverre ikke film fra det stevnet, for det var ca 30 grader og jeg kjente ingen (holder jo til i Bergensregionen, mens dette var i Sarpsborg. Et tips om du vil se ulike baner etter det nye regelverket og øve på dem, så meld deg inn i gruppen Rally Obedience Courses. Her legger mange av dommerne inn banetegninger etter at stevnet er avholdt. Mye snacksens å trene på. Etter min mening er banene til Roger Fredriksen spesielt utfordrende og morsomme ( dette fordi hans kombinasjoner får frem svakhetene våre😜)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutes ago, Zappa said:

Takker så mye😊 Jeg har dessverre ikke film fra det stevnet, for det var ca 30 grader og jeg kjente ingen (holder jo til i Bergensregionen, mens dette var i Sarpsborg. Et tips om du vil se ulike baner etter det nye regelverket og øve på dem, så meld deg inn i gruppen Rally Obedience Courses. Her legger mange av dommerne inn banetegninger etter at stevnet er avholdt. Mye snacksens å trene på. Etter min mening er banene til Roger Fredriksen spesielt utfordrende og morsomme ( dette fordi hans kombinasjoner får frem svakhetene våre😜)

Tusen takk for tips! Det skal jeg sjekke ut! 😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Tusen takk for tips! Det skal jeg sjekke ut! 😁

Glemte å si at gruppen er på Facebook🙄

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive