Gå til innhold
Hundesonen.no

Skiltholder til rally?

Recommended Posts

Jeg fikk laminerte skilt til rallylydighet til jul og trenger noen skiltholder jeg kan bruke til trening. Er det noen som har tips til noe jeg kan kjøpe eller evt lage selv? Bor et sted med mye regn og vind så må helst ikke blåse lett vekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fått laget skiltholdere på et blikkenslager-verksted. Tror ikke det var dyrt, heller. De er "møneformet", men med små innbretter i nedkant og på sidene. Skiltene settes inn ovenfra og de holder seg på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fått laget skiltholdere på et blikkenslager-verksted. Tror ikke det var dyrt, heller. De er "møneformet", men med små innbretter i nedkant og på sidene. Skiltene settes inn ovenfra og de holder seg på plass.

Er "vi" DBHK? De er isåfall laget på bestilling via lydig.no, koster vel rundt 2000 for 20 stk.

Jeg har tenkt å sjekke med en arbeidstreningsbedrift for å få laget de samme. Det er nok de eneste som duger noe særlig med vind og regn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er "vi" DBHK? De er isåfall laget på bestilling via lydig.no, koster vel rundt 2000 for 20 stk.

Jeg har tenkt å sjekke med en arbeidstreningsbedrift for å få laget de samme. Det er nok de eneste som duger noe særlig med vind og regn.

Ja, DBHK. Jeg trodde de var laget på en lokal bedrift...tydeligvis en misforståelse. De fungerer ihvertfall bra, men kr 200,- pr stk var ille dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, DBHK. Jeg trodde de var laget på en lokal bedrift...tydeligvis en misforståelse. De fungerer ihvertfall bra, men kr 200,- pr stk var ille dyrt.

100kr pr stykk, inkludert separat nummerskilt i like stabilt materiale. Det er stabilt tunge, godt utformede holdere vært sine kroner, man trenger ikke klips, nummerholdere eller stelle istand til å holde på baksiden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

100kr pr stykk, inkludert separat nummerskilt i like stabilt materiale. Det er stabilt tunge, godt utformede holdere vært sine kroner, man trenger ikke klips, nummerholdere eller stelle istand til å holde på baksiden :)

De fra lydig.no er ikke inkludert nummerskilt såvidt jeg vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fra lydig.no er ikke inkludert nummerskilt såvidt jeg vet?

Da er jeg usikker, for de ble solgt med nummerskilt tidligere er meg bekjent. Eller mindre skilt til å skrive på numre, for å være presis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg usikker, for de ble solgt med nummerskilt tidligere er meg bekjent. Eller mindre skilt til å skrive på numre, for å være presis :)

Godt mulig at de har laget det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• https://www.bt.no/btmeninger/ps/i/KEKWe/Disse-sangene-ma-ogsa-forbys-i-skolen 
    • Nå har vel hun som skal ha sagt dette her gått ut og sagt at hun er direkte feilsitert da. Heldigvis!  
    • Har en venninne som la ut dette  : " Jeg stemmer på at disse sangene også må forbys i skolen.😜😜 Alle fugler (små de er): Det er de jo slett ikke. Elevene bør få lære at det også finnes store fugler, som struts og pingvin. Jeg vil reservere meg mot denne sange En bussjåfør, en bussjåfør: Tenk på vesle, mutte Andrea på syv år, som drømmer om å bli bussjåfør. Bør vi fortelle henne at bussjåfører må være menn, attpåtil menn med godt humør? Jeg reserverer meg. Mikkel rev: «Skrev et brev, sendte det til månen». Denne sangen skaper urealistiske forventninger til Posten, som allerede sliter mer enn nok med å levere til Bygde-Norge. Jeg reserverer meg. Nede på stasjonen: Begynner også bra «STÅR alle togene så pent på rad» så sklir det ut «Mannen på lokomotivet sveier på et håndtak. Tøff, tøff, tøff, tøff, TOGET GÅR.» Dette er utvilsomt villedende markedsføring som kan bekreftes av oss som daglig pendler med # NSB. Jeg reserverer meg!!! Ta den ring og la den vandre. Fra den ene til den andre..
      -Rart det er mye skilsmisser ?Jeg reserverer meg! Slå på ring slå på ring, slå på hvem du vil, slå på kjæresten din om du vil, og den du slår på, slår du så hardt så hardt!! 
      -Må si jeg Syntes den er verst! Oppfordrer til vold! Jeg reserverer meg! "
    • Det er vel ingen som har snakket om overtid? Jeg kom inn fredags morgen, og de hadde åpent i ti timer. Så travelt er det ingen som har det. Undersøkelse på annen klinikk tok ikke stort mer enn fem minutter, og ja det ble målt både tåreproduksjon og farget for å se etter sår. Jeg er jo veldig spent på hva du mener det var riktig å gjøre her, ettersom det etter din mening åpenbart er innafor å avvise kunder som tydelig trenger behandling?  Edit: Og ikke skulle jeg "reise på ferie" heller, hva nå enn slags betydning det skulle ha for saken.
  • Nylig opprettede emner