Gå til innhold
Hundesonen.no

Barn i alderen 0-6år, er det greit å bruke nettbrett?


Recommended Posts

Hei alle sammen :)

Håper det er greit at jeg poster dette her. Jeg er student ved NMBU, og lurer på om du kanskje har 2min til overs? Jeg hadde vært super takknemlig om du ville svare på 10 korte spørsmål om barn og nettbrett.

Undersøkelsen omhandler dine meninger og opplevelse av at nettbrett blir mer og mer vanlig som et læringsverktøy for barn i alderen 0-6år. Studiens målgruppe er småbarnsforeldre med barn i alderen 0-6år.

Undersøkelsen er helt anonym, og det er ikke mulighet til å finne ut hvem som har levert inn det enkelte svaret. De mottatte dataene fra spørreundersøkelsen vil bli behandlet av tre 3.års studenter ved Norges Miljø- og Biovitenskaplige Universitet. Dataene vil bli brukt som en del av en prosjekt oppgave i Samfunnsvitenskaplig Forskningsmetode. Link til undersøkelsen.

Kom gjerne med meninger og ønsker dere å diskutere er det supert :)

Mvh Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at kun foreldre skal svare på undersøkelsen, iom. at mange av spørsmålene er formulert med "barnet ditt"?

"Studiens målgruppe er småbarnsforeldre med barn i alderen 0-6år." Så ja. :)

Har svart, ble ikke så utfyllende siden vi ikke har nettbrett pr i dag, og barnet mitt er litt for lite syns jeg til at sånt fenger. Men håper resultatet er brukanes uansett.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Studiens målgruppe er småbarnsforeldre med barn i alderen 0-6år." Så ja. :)

Har svart, ble ikke så utfyllende siden vi ikke har nettbrett pr i dag, og barnet mitt er litt for lite syns jeg til at sånt fenger. Men håper resultatet er brukanes uansett.

Kjære vene, lese... vanskelig det :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Studiens målgruppe er småbarnsforeldre med barn i alderen 0-6år." Så ja. :)

Har svart, ble ikke så utfyllende siden vi ikke har nettbrett pr i dag, og barnet mitt er litt for lite syns jeg til at sånt fenger. Men håper resultatet er brukanes uansett.

Det er supert, uansett om dere bruker nettbrett eller ei så er det verdifulle svar :) Tusen takk til alle som svarer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...