Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Sandefjord ?


Nikkinik
 Share

Recommended Posts

Jeg har nok ikke mulighet i helga, kan ikke love noe neste helg. Mer tid på nyåret!? Ja, det er vel på formiddagstid i helgene som er best nå i mørketida.

Jeg ønsker ikke en samlet tur i starten (da må det være med avtand). Hovedtyngden vi må trene på, er passering og trening med forstyrrelse. Og da hjelper det ikke om han "kjenner" de fleste... Men jeg kan gjerne komme å hilse på dere først bare meg☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Fanken, må ta det opp igjen på nyåret, denne dumme lappen!!

Denne helga får jeg det nok ikke til uansett, men kunne dere tenke dere neste lørdag? Vi kunne jo samles for tur, lp og ringtrening. Ta med mat og drikke og varme klær. Men blir det crappvær kan vi godt skippe det.

For da har jeg nemlig en uke på å finne noen til å kjøre :) Skal høre med kompisen min om han kan neste lørdag, for hundene hans trenger masse ringtrening!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vi har fått låne den ene ridehallen på Melsom vgs. i dag etter kl 20:00, om noen vil slå følge! :flowers:

Underlaget er fin sand, stabilt å både gå og trene på. Om noen er interessert så er det bare å sende meg en PM så skal de få telefonnummeret mitt om nødvendig, vi er enn så lenge bare 2 stk som skal. Enkelt å finne frem med bil, 130-bussen går forbi fra Tønsberg og Sørby, inkludert forbi jernbanestasjonen på Stokke og Tønsberg.

Rally lydighet, lydighet eller hva den enkelte føler for!
Vi holder på med begge deler og har litt rekvisitta till hver av sportene.
Vi skulle gjerne fått sneket inn en fellesdekk og tannvisning selv.

Gi gjerne et pip om du kommer, og med eventuelt hvor mange hunder slik at vi er forberedt på hvor mange som skulle dukke opp :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...