Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr i London?


Recommended Posts

Er i London denne uka og kunne gjerne tenkt meg å finne en dyrebutikk eller noe i den dur som selger utstyr til hund eller katt og helst begge deler. Er det noen som har forslag og/eller erfaringer?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempedårlig utvalg av dyrebutikker i London dessverre. De få butikkene rundtomkring har dessuten labert utvalg. Er faktisk mye bedre i Norge. Google Pets at Home for å finne nærmeste deg. Eller så har du kanskje en liten avdeling på Harrods, vet de la ned dyreavdelingen ifjor men kan jo hende de fortsatt har litt dyrt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempedårlig utvalg av dyrebutikker i London dessverre. De få butikkene rundtomkring har dessuten labert utvalg. Er faktisk mye bedre i Norge. Google Pets at Home for å finne nærmeste deg. Eller så har du kanskje en liten avdeling på Harrods, vet de la ned dyreavdelingen ifjor men kan jo hende de fortsatt har litt dyrt utstyr.

Ikke som jeg så når jeg var der i våres hvertfall! Jeg tråla gjennom hele Harrods!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, utrolig dårlig utvalg og lite butikker. Jeg fant en liten dyrebutikk inne på et gartneri sist jeg var der (men det var altså i Croydon) og utvalget var dårligere enn i Norge. Det var ikke så veldig mye billigere enn her hjemme heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kan signere de fleste her. Det finnes Pets at Home, Poundland m.fl. som har en del morsomt, men de er utenfor byene. I mindre byer finnes det dyrebutikker som kan ha godt utvalg, det varierer, men det er som oftest mindre butikker som ikke har nettside.

Da ville jeg heller shoppet på Petsathome, Amazon eller Zooplus.co.uk og bestilt til dit dere skal bo elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...