Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips om veterinær i Drammen?


Recommended Posts

Jeg har flyttet til Drammen og nå er det snart tid for vaksinasjon. Noen som kjenner til veterinærene i Drammen, og som har gode erfaringer med noen?

Vil gjerne ha en som vet å håndtere hunder (vil gjerne opprettholde Linux sin positive holdning til veterinæren, så gjerne en som automatisk tar til godbitene- akkurat hos veterinæren kan vi gjerne overdrive bruken av godbit) og så er det jo en bonus om de ikke er av de dyreste...

Red: Noen som har erfaring med ABC dyreklinikk, avd Konnerud? (eller generelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen Dyreklinikk :)

Har ikke vært der selv med hunden, men vi fikk de fleste hundene som hadde operert der til rehabilitering.

Hundene hadde alltid fine sår, de var i god form og eierne var jevnt over veldig fornøyde, og eierne hadde som regel med seg epikrisen til hunden, noe som manglet hos veldig mange fra andre steder.

Når vi ringte dem anng en pasient så hadde de alltid tid og vi fikk alltid nøye svar av dem om hva de hadde gjort osv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen Dyreklinikk :)

Har ikke vært der selv med hunden, men vi fikk de fleste hundene som hadde operert der til rehabilitering.

Hundene hadde alltid fine sår, de var i god form og eierne var jevnt over veldig fornøyde, og eierne hadde som regel med seg epikrisen til hunden, noe som manglet hos veldig mange fra andre steder.

Når vi ringte dem anng en pasient så hadde de alltid tid og vi fikk alltid nøye svar av dem om hva de hadde gjort osv.

Takk for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Drammen dyreklinikk er veldig flinke. Har operert hunden min der.

Ellers må jeg si meg fornøyd med både Hokksund dyreklinikk, og Eiker dyreklinikk, som nok er noe rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen dyreklinikk er veldig flinke. Har operert hunden min der.

Ellers må jeg si meg fornøyd med både Hokksund dyreklinikk, og Eiker dyreklinikk, som nok er noe rimeligere.

Eiker dyreklinikk er jeg veldig fornøyd med og de har lavere pris tror jeg ? Jeg bruker dyreklinikken fast :D

Når dere sier det så mener jeg jeg har hørt mye bra om dem før (Eiker altså). Sjekkes ut...

Red: Kan det stemme at Strømsø dyreklinikk er en avdeling av Eiker dyreklinikk? I så fall ville jo det være veldig praktisk ift lokalisering...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått til drammen dyreklinikk i 20 år. Og jeg kjenner de fleste som jobber der. De er supre. Men...jeg har observert de senere årene at de virker veldig stressa der. Ting må gå litt på rullbånd...tror de har maks satt av 10-15 min til hver pasient og det er ikke tid til noe "dill". Når det er sagt stoler jeg 100% på dem og ville gått dit om hunden min trengte operasjon. De er dyre!

Strømse dyreklinikk har jeg gode erfaringer med, hyggelige veterinærer, god tid, god pris

Eiker dyreklinikk: kaooooos!! Hunder overalt, stress, forsinkelser, nyopererte hunder lå midt i gangen..Herregud!! ...og veterinæren kom med noen uttalelser jeg fikk litt fnatt av...aldri igjen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke jeg så ofte hos dyrlege i Drammen, men dyrlegene her jeg bor sender oss gjerne videre til Drammen dyreklinikk hvis det skulle være noe spesielt. Sist gang jeg var hos dem var i februar i fjor når min Birk ble veldig syk. Vi ble så godt tatt vare på der, og følte virkelig at de gjorde det de kunne for å finne ut av hva som feilte han, så det var virkelig verdt pengene jeg betalte der. Hvis jeg opplever noe slikt igjen, er det dit jeg ønsker å dra ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...