Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger Bergen


ingvildoline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Veldig med på å gjøre dette til en greie! Ikke nødvendigvis én fast dag, men at vi (som nevnt tidligere) har denne tråden hvor vi kan avtale møter Som dere som var med i går kanskje fikk med dere

Vi kommer litt over seks vi ( vi = meg og Emilie)

Jeg kan godt da ansvar om dere ønsker det Jeg har vært med på en del ringtreninger før, så jeg kan godt stjele opplegget deres Det vi pleier å gjøre der er å først jobbe med kontakt i stå foran.

 

Frislipp med Meesha og Tidi skjer ikke!

Vi kunne trent utstilling (det trenger vi også sånn på generell basis, og jeg kan jo bare trene litt mindre evt være "hjelp" dersom jeg blir sliten). Også gå en rolig runde i bånd etterpå. Noe slik vi gjorde da jeg du og @Enits trente sist :)

Jeg og Nora er gjerne med på noe slikt. Vi skal bare trene på kontakt mens det er andre hunder til stede :) Når tenker dere? Jeg kan tidlig søndager(må være hjemme til fem ish, med Nora). Trener AG med Ida søndag ettermiddager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Nora er gjerne med på noe slikt. Vi skal bare trene på kontakt mens det er andre hunder til stede :) Når tenker dere? Jeg kan tidlig søndager(må være hjemme til fem ish, med Nora). Trener AG med Ida søndag ettermiddager.

Vi kan lage avtale på søndag kl 12? :)

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er det samme, jeg har fri hele dagen + bil :) Eneste er at det ikke må være så tidlig, jeg er småsyk så skal ikke ha alarmen på :P Også foretrekker jeg å ikke gå så langt, for jeg blir anpusten av å gå opp en trapp om dagen :P

Er ikke hjemme før ett uansett jeg. Vi kan ture :) Vet om et sted ute på askøy man slipper gå så mye og de kan herje løs, men er langt da. Jeg har ikke bil heller. Vet du om noe sted?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hjemme før ett uansett jeg. Vi kan ture :) Vet om et sted ute på askøy man slipper gå så mye og de kan herje løs, men er langt da. Jeg har ikke bil heller. Vet du om noe sted?

Langt fra deg eller langt å gå? Dersom det ikke er så langt å gå dit så kan jeg bare plukke deg opp.

Til å være løs bruker vi som regel hundeparken på Tennebekk, eller Nordnæsdalen (Fyllingsdalen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt fra meg, ca 30 min kjøring ut på øyen. Åpent, så man trenger ikke gå mye for at de får løpt. Sti i terreng(myr, lyng, osv). Jentene mine synes gården i Tennebekk er kjedelig :P

Men da henter jeg bare dere også drar vi dit :) Skal begge jentene være med? Meesha sitter i bur i baksetet, trooor det skal være plass til Nora ved siden av det (men ikke et bur da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men da henter jeg bare dere også drar vi dit :) Skal begge jentene være med? Meesha sitter i bur i baksetet, trooor det skal være plass til Nora ved siden av det (men ikke et bur da)

Tja, begge hadde villet. Plass til ida bak, så kan Nora sitte med meg? Om ikke tar jeg bare med en :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, begge hadde villet. Plass til ida bak, så kan Nora sitte med meg? Om ikke tar jeg bare med en :)

Vi kan prøve! Om hun sitter pent og rolig (Meesha kommer til å bli fraaaa seg så greit om hun ikke "svarer" og det blir ramalama der bak :P) så burde det gå fint. Så sant hun får plass da. Det ser vi i morgen.

Når skal jeg plukke deg opp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi kan prøve! Om hun sitter pent og rolig (Meesha kommer til å bli fraaaa seg så greit om hun ikke "svarer" og det blir ramalama der bak :P) så burde det gå fint. Så sant hun får plass da. Det ser vi i morgen.

 

Når skal jeg plukke deg opp? :)

Kan ikke jeg gi en lyd når jeg er på vei hjem? Tenker ca ett :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri onsdag-søndag neste uke, så jeg er med når som helst de dagene :)

Så bra! :)

Får se hvilken dag som passer best for de som vil være med. Jeg reiser hjem igjen på torsdag, men om vi ikke setter det så sent (type rundt 20-tiden) så kan jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...