Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A - 16-17/11-13


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

jeg fant deg ikke søndagen jeg :P men jeg kan svippe innom nkk en dag eventuelt ;)

Jeg lette etter deg også *ler* var bortom NKKU standen to ganger (fikk tilbud om å lage egen leke *latter* ) men men.

Ja, gjerne det - men si ifra så jeg får tatt ut mer penger - eller send en PM så overfører jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er ikke så ofte jeg har skrevet i slike tråder, men i dag ble min lille Heldi (gårdshund) BIR, ny NUCH og Norsk Vinner 2013! Utrolig moro når det var over 55 stk i rasen

Nora tok sitt andre storCERT og ble BIM og dermed også juniorvinner-13 og vinner-13. Hurra! Enda bedre var det at hun var så flink i ringen idag - stod pent, logret og løp fint, og i tillegg hadde vi

Mitt elskede, nuttete, nydelig knertmonster VANT åpen klasse med CK! Hun har aldri noensinne fått noe bedre enn VG på D4A, så jeg fleipa med at jeg kom til å begynne å grine om hun fikk excellent.

Det kan godt være - jeg stod i NKK standen både Lørdag og Søndag :). Og fylte ut MANGE startnummer på lørdag :)

Da vet du kanskje hvem Dagny W er? Titta etter henne på søndagen, men hu var visst stadig ute på farten. Hadde fått streng beskjed av far å hilse til slekta. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette etter deg også *ler* var bortom NKKU standen to ganger (fikk tilbud om å lage egen leke *latter* ) men men.

Ja, gjerne det - men si ifra så jeg får tatt ut mer penger - eller send en PM så overfører jeg :)

Uh, jobber du i NKK? Har vært innom der nå og da siste året for å hente rallypapirer, og har begynt å trene sammen med Jane Elin og Oskar nå, så hang litt på standen inne i B-hallen på søndagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Uh, jobber du i NKK? Har vært innom der nå og da siste året for å hente rallypapirer, og har begynt å trene sammen med Jane Elin og Oskar nå, så hang litt på standen inne i B-hallen på søndagen. :)

Hei, jeg har bare jobbet her siden september, så jeg har ikke så lang fartstid :)

I helgen stod jeg på infostanden i glassgaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...