Gå til innhold
Hundesonen.no

Kaninen Mono


Mud
 Share

Recommended Posts

Det er så kult å få følge dere og Mono! Han virker som en suuperkul kanin. :ahappy: Kanskje han blir litt mindre "masete" på kos når han får en kaninvenn å være sosial med? Er hvertfall utrolig gøy å lære mer om frittgående kanin :D

Men hvordan er han med tanke på reinslighet nå? Er det mye perler og tisseflekker rundt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kult å få følge dere og Mono! Han virker som en suuperkul kanin. :ahappy: Kanskje han blir litt mindre "masete" på kos når han får en kaninvenn å være sosial med? Er hvertfall utrolig gøy å lære mer om frittgående kanin :D

Men hvordan er han med tanke på reinslighet nå? Er det mye perler og tisseflekker rundt om?

Han er 100% renslig. Det hender det er noen få kuler på utsiden av kassa, men det er fordi det henger fast i pelsen når han hopper ut tror jeg. Tiss er bare i doen.

Ikke lukter det noe heller, det er bare høyet som lukter.. vel, høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 100% renslig. Det hender det er noen få kuler på utsiden av kassa, men det er fordi det henger fast i pelsen når han hopper ut tror jeg. Tiss er bare i doen.

Ikke lukter det noe heller, det er bare høyet som lukter.. vel, høy :)

Så bra!! Åh, jeg vil også ha en frittgående innekanin! En dag, en dag.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens!

I går mente A vi måtte kaste Mono siden Mono bet han i nesa :lol:

Han bet ikke hardt, men A hadde drue i munnen og ga Mono et nuss. Mono er jo ikke en særlig smart kanin, så han trodde han fikk drue og størrelsen er jo sånn ca det samme.

I dag er de bestevenner igjen og har lekt i "huset"A har bygd helt selv.

20131112_131004.jpg

Jeg digger Mono og har henrykt fortalt mamma om den "frittgående sosiale kaninen jeg kjenner". Snakk om å skryte på seg! :D

Jeg gjør det stadig vekk selv :lol:

"jeg kjenner en hund som eeh... eh.joda, jeg kjenner en hund. . " Hvordan forklarer man det egentlig :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

"Mamma, hvorfor har ikke Mono hatt bursdag, alle må ha bursdag! " sa Ask.

Så i dag ble Mono 3 år.

Vi fikk 6 gjester så vi var til sammen 9 stk som feiret "bursdagsbarnet".

Pølser, gulrotkake med lys, og tørket jordbær + gulrot pakket grundig inn i doruller og julepapir. Bursdagsbarnet fikk bare smake det siste .

Det ble synget bursdagssang som seg hør og bør, og bursdagsbarnet fikk kjørt seg.

Med 3 barn ble det ikke mye tid til bilder, men jeg fikk knipset noen med mobilen.

Vi fikk morgenbesøk av bursdagskaninen

20131130_204134.jpg

Åpne gaver

20131201_144322.jpg

spise gaver

20131201_144414.jpg

Sliten og mett

20131201_164334.jpg

Restene av kaka ..

20131201_164711.jpg

Jeg tror han likte å ha bursdag, eller han likte gavene og at 3 barn spiste gulrotkake :lol:

Det ble jo en del kommentarer, slik som at det er mer naturlig å servere kanin i et selskap enn å servere en kanin, men det ignorerte vi siden Mono ikke er en hvilken som helst kanin :aww: Han fortjener en fest.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...