Gå til innhold
Hundesonen.no

Valper i Bergen!


Spazmo
 Share

Recommended Posts

Så bra! :ahappy: Hva med Sletten? Er så greit med hundegården slik at de kan slippes. Inkallingen på Zana sitter ikke helt når det er mye rundt henne som er gøy :innocent: Eller et annet sted hvor det ikke er så mange folk?

Sletten går fint for min del :) Når passer det for deg? Hva med torsdag eller fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for en fin dag! Nå har jeg supersliten valp, som har fått mat og nå ligger han med hodet på armlenet på sofaen og prøøøøver å holde øynene oppe mens han kikker på meg.... Det var kjempehygg

Har en som runder fem måneder nå

Jeg får en i begynnelsen av september Jeg er gjerne med på playdates, spesielt med en så spennende rase som din

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Er min 8 mnd gamle "kvalp" for stor? ;) Usikker på kor trivelig det er å gå tur sammen med andre, då vi enda ikkje har heeeilt innlært å gå fint på tur når det kun er oss. (Er så mange spennande ting her i verden!) Men vi treng jo trening på det!

Han er veldig glad i å løpe fritt og herje med andre hunder, men har ikkje leika med altfor mange på sin egen alder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er min 8 mnd gamle "kvalp" for stor? ;) Usikker på kor trivelig det er å gå tur sammen med andre, då vi enda ikkje har heeeilt innlært å gå fint på tur når det kun er oss. (Er så mange spennande ting her i verden!) Men vi treng jo trening på det!

Han er veldig glad i å løpe fritt og herje med andre hunder, men har ikkje leika med altfor mange på sin egen alder.

Vi har nesten nettopp fått oss en thai ridgeback på 6 mnd. Hun er rolig mot andre hunder og er litt "egen" om du skjønner :P men hun liker svært godt å leke sammen med andre hunder som er lekne med hun:) hun er litt "redd" fremmede mennesker,så det trenger hun litt trening på. På de 6 månene så har hun vært sammen med mor og far på landet så hun og er meget nysgjerrig på ting! hun kan også knurre litt på hannhunder om det blir for "intimt"..men ellers er hun en glad jente! Hun liker også selv å gå løs, men vi har ikke fått tid til å finne en park eller eng som det ikke er så mange folk i! Hun kommer tilbake bare vi roper på henne så hun stikker aldri av noe som er fantastisk da vi bare har hatt hun i 2 uker ca! Om du vil kan vi jo ta oss en dag denne helgen?

Om det er noen som vil slenge seg på hadde det vært super stas! Også må vi jo finne ett sted, jeg er ikke så kjent her i byen, så kom med forslag til hvor:) hun liker også mindre valper og tisper. Tina er navnet på det lille nurket våres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten nettopp fått oss en thai ridgeback på 6 mnd. Hun er rolig mot andre hunder og er litt "egen" om du skjønner :P men hun liker svært godt å leke sammen med andre hunder som er lekne med hun:) hun er litt "redd" fremmede mennesker,så det trenger hun litt trening på. På de 6 månene så har hun vært sammen med mor og far på landet så hun og er meget nysgjerrig på ting! hun kan også knurre litt på hannhunder om det blir for "intimt"..men ellers er hun en glad jente! Hun liker også selv å gå løs, men vi har ikke fått tid til å finne en park eller eng som det ikke er så mange folk i! Hun kommer tilbake bare vi roper på henne så hun stikker aldri av noe som er fantastisk da vi bare har hatt hun i 2 uker ca! Om du vil kan vi jo ta oss en dag denne helgen?

Om det er noen som vil slenge seg på hadde det vært super stas! Også må vi jo finne ett sted, jeg er ikke så kjent her i byen, så kom med forslag til hvor:) hun liker også mindre valper og tisper. Tina er navnet på det lille nurket våres.

Ja, vi kan gjerne møtes! Eg er ferdig på skulen 16 i dag, så kan etter det, men det blir kanskje litt knapt? Har litt vage planer resten av helga, men i dag har eg ingenting på planen. Kor i byen bur du? Eg bur ca midt i mellom Kronstad bybanestopp og Haukelandshallen, like ved der dei bygger nye høgskulen. Her er forskjellige plassar som kan vere fint, men vi er flyttbare også ;)

Kan sikkert få det til å passe i morgen og, har lovt å passe nevøen min litt, men det er jo ikkje heile dagen! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan gjerne møtes! Eg er ferdig på skulen 16 i dag, så kan etter det, men det blir kanskje litt knapt? Har litt vage planer resten av helga, men i dag har eg ingenting på planen. Kor i byen bur du? Eg bur ca midt i mellom Kronstad bybanestopp og Haukelandshallen, like ved der dei bygger nye høgskulen. Her er forskjellige plassar som kan vere fint, men vi er flyttbare også ;)

Kan sikkert få det til å passe i morgen og, har lovt å passe nevøen min litt, men det er jo ikkje heile dagen! :)

Heisann! Har vært mye stress i det siste så har liksom ikke tatt meg tid til å være her inne..får ikke opp varsel siden jeg ikke bruker den eposten så mye. Men ja jeg kan sende deg en privat mld med tlf nummeret mitt så kan jo du bare sende en txtmld om når det passer for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har vært mye stress i det siste så har liksom ikke tatt meg tid til å være her inne..får ikke opp varsel siden jeg ikke bruker den eposten så mye. Men ja jeg kan sende deg en privat mld med tlf nummeret mitt så kan jo du bare sende en txtmld om når det passer for deg:)

Hehe, er litt treig her eg og, sjøl om eg har lasta ned tapatalk-appen ;) eg kan i morgen for eksempel! Men berre send meg nr ditt du :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Heihei, jeg bor i Bergen sentrum (like ved torgallmenningen) og får en liten golden gutt i slutten av august. Hadde vært hyggelig å treffe noen da :) jeg er førstegangseier, så det er mulig jeg kommer til å være littegrann hysterisk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. Jeg er ny på forumet og har ny valp, en jack russell tispe på 9 uker. Laget akkurat en ny tråd ang dette før jeg så at de siste postene på denne tråden var nokså ferske ;-) Puma vil og trenger å møte andre valper av alle størrelser og typer, gjerne også voksne hunder som er grei. Er det noen her som vil treffes og la valpene herje litt en dag? Evt vet noen om steder det arrangeres faste valpetreff?

Vi bor på Nesttun, men er mobile :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...