Nella Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Skrevet 10. Juni 2013 Hei. Er det noen som kunne tenkt seg å treffes en dag? Hvor pleier dere å gå tur? Siter
Red Merle Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Skrevet 10. Juni 2013 Vi er med, kommer bare ann på om det går buss Siter
Nella Skrevet 10. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2013 Så bra Jeg pleier å gå en del på Flautangen,men på en fin dag så er det nok mange der. Noen andre forslag? :-) Siter
Sunlily Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 Kunne godt ha vært med! Har egentlig ikke trasket så mye i Sandefjord, så jeg møter egentlig bare opp der det til slutt ender opp med å være Har gått kyststien ved Ula da, men det er jo i Larvik. Der er det veldig fint å gå, spesielt når den i hovedsak går i skogen - ironisk nok Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 Jaaa, hvis mange kommer, kommer jeg også. Da uten hund hehe. Jeg er i sandefjord 26 juni-2 juli Siter
Nella Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Så gøy at flere blir med Vi kan godt gå på Ula. Når passer det best for folk? Ser det er ei som er her mellom 26 juni og 2 juni, så da burde vi klare å få det til da. Siter
Sunlily Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Jeg skal i hvert fall inn til Oslo på konsert på søndag, og er egentlig syk nå, men kler man på seg godt nok så går nok en tur helt greit Siter
Papillon Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Jeg er kanskje med imorgen hvis jeg er frisk nok. Har pådratt meg influensa.. :/ Siter
Nella Skrevet 5. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Jeg er kanskje med imorgen hvis jeg er frisk nok. Har pådratt meg influensa.. :/ Denne har ikke jeg sett Noen som blir med til mandag? Vi kan jo møtes på parkeringsplassen til Ula?! Siter
Guest Maritus Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Jeg er med om det skulle bli treff en helgedag Siter
Papillon Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Denne har ikke jeg sett Noen som blir med til mandag? Vi kan jo møtes på parkeringsplassen til Ula?! Da jobber jeg :/ Siter
Sunlily Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Denne har ikke jeg sett Noen som blir med til mandag? Vi kan jo møtes på parkeringsplassen til Ula?! Har ikke mulighet til det på mandag, eller torsdag heller for den saks skyld. I løpet av helga, eller neste helg da? Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Jeg var på Ula på søndag. Skikkelig fint der! Måtte bare si det hehe er ikke der nå lengere da, så kos dere masse på turen Siter
Sunlily Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Jeg var på Ula på søndag. Skikkelig fint der! Måtte bare si det hehe er ikke der nå lengere da, så kos dere masse på turen Åhh... Så kjedelig! Vi skulle ha fått ordnet det slik at du fikk vært med! Du må si ifra neste gang du er i nærheten da 1 Siter
Nella Skrevet 6. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2013 Passer det for de fleste neste søndag? Altså 14 juli? Siter
Sunlily Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Passer det for de fleste neste søndag? Altså 14 juli? Passer for meg, vil jeg tro Siter
Red Merle Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Kommer ann på når på dagen. Bussene går ikke før klokka 13 på søndager, og det tar vel en time i fra Tønsberg til Sandefjord. Siter
Recommended Posts