LenaP Skrevet 27. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Awww, så koselig å se deg her! Fiiin lapphund Hihi, ja Fant ut at jeg har mer å bidra med her enn hesteforumene Haha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Nei dessverre, Stokmarknes Hva med deg? Hehe, ja er medlem i et par lapphundgrupper på Facebook Haha. Hva heter halvsøstera du snakker om? Ja, Knubbe (pappaen) er absolutt nyyydelig! Har hytte oppi fjellene mellom stokmarknes og sortland Fineste sted på jord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Skikkelig sjarmerende frøken, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 27. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Har hytte oppi fjellene mellom stokmarknes og sortland Fineste sted på jord! Morsomt! Det er veldig fint her ja! Spesielt om sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Awww, så koselig å se deg her! Fiiin lapphund Hihi, ja Fant ut at jeg har mer å bidra med her enn hesteforumene Haha. Jeg og, etter at jeg lånte bort gampen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Jeg og, etter at jeg lånte bort gampen Hehe Hundene er nå like morsomme Jeg ble mektig imponert over dere den gangen vi var på tirsdagstrening i Blåbyhallen! Jeg tenkte bare "Wow, håper jeg og Aili blir så flinke en vakker dag!" haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Hehe Hundene er nå like morsomme Jeg ble mektig imponert over dere den gangen vi var på tirsdagstrening i Blåbyhallen! Jeg tenkte bare "Wow, håper jeg og Aili blir så flinke en vakker dag!" haha Næææh. Hest er fortsatt best Men hest og hund kan fint kombineres iom at jeg rir mest på tur Haha, vi er ikke så veldig flinke enda, men hun kommer seg stadig, og har i alle fall en fin og intens kontakt, selv om plasseringen er litt mer... Så som så Skal du på trening igjen snart? Kanskje vi sees? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Næææh. Hest er fortsatt best Men hest og hund kan fint kombineres iom at jeg rir mest på tur Haha, vi er ikke så veldig flinke enda, men hun kommer seg stadig, og har i alle fall en fin og intens kontakt, selv om plasseringen er litt mer... Så som så Skal du på trening igjen snart? Kanskje vi sees? Hehe, joda hest er morsomt det også Tja, har ikke tenkt noe på det. Var der bare den ene gangen, og hun var jo helt umulig å få kontakt med (selv om det ble litt bedre etterhvert). Men det blir vel ikke bedre hvis vi ikke er der Det eneste "problemet" er at jeg må få med meg mamma eller pappa (siden jeg ikke har lappen ennå, hehe). Er hun der Jeanett, hun som har valpekursene, på de treningene? For vår del hadde det vært greit å få litt "hjelp" og ikke bare trene på egen hånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Aww, så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Aili i vårsola 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Hehe, joda hest er morsomt det også Tja, har ikke tenkt noe på det. Var der bare den ene gangen, og hun var jo helt umulig å få kontakt med (selv om det ble litt bedre etterhvert). Men det blir vel ikke bedre hvis vi ikke er der Det eneste "problemet" er at jeg må få med meg mamma eller pappa (siden jeg ikke har lappen ennå, hehe). Er hun der Jeanett, hun som har valpekursene, på de treningene? For vår del hadde det vært greit å få litt "hjelp" og ikke bare trene på egen hånd Tavi var også sånn på første halltrening. Brukte en halvtime bare på å vimse rundt og fordøye inntrykk Jeanette pleier å være der, ja Sist jeg var med hjalp hun først til med utstillingstreningen og deretter de som trente konkurranselydighet. Om du vil kan vi sikkert trene sammen en dag utenom halltrening? Jeg prøver å få trent lydighet litt oftere enn en gang i uka, men der vi er nå i treningn er det absolutt en fordel å trene sammen med noen og ikke bare på egenhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Tavi var også sånn på første halltrening. Brukte en halvtime bare på å vimse rundt og fordøye inntrykk Jeanette pleier å være der, ja Sist jeg var med hjalp hun først til med utstillingstreningen og deretter de som trente konkurranselydighet. Om du vil kan vi sikkert trene sammen en dag utenom halltrening? Jeg prøver å få trent lydighet litt oftere enn en gang i uka, men der vi er nå i treningn er det absolutt en fordel å trene sammen med noen og ikke bare på egenhånd Ok Ja det kan vi godt Aili trenger absolutt å trene sammen med andre hunder igjen, uten at det bare er lek og moro. Skal dere i hallen i morgen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 I dag har vi vært på hundetreff, etter over en måneds "pause" pga operasjon. Det gikk ikke så veeeldig bra. Var Aili + 3 hannhunder der, og den ene av dem var på henne hele tiden. Brøt henne ned i bakken så hun ikke hadde sjans til å komme seg opp, hylte og skrek stakkar. Men eieren tok han i bånd av og til, og da var alt bare fint. De andre hundene brydde seg ikke. Så skal prøve å få noen flere med tisper dit, slik at det blir mer jevnt og hun slipper å ta all "støyten" alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Ok Ja det kan vi godt Aili trenger absolutt å trene sammen med andre hunder igjen, uten at det bare er lek og moro. Skal dere i hallen i morgen da? Ja, skal i morgen vet ikke hvor lenge vi blir, men en times tid inkl pause kanskje Skal på tur med en venninne i marka her tidligere på dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Ja, skal i morgen vet ikke hvor lenge vi blir, men en times tid inkl pause kanskje Skal på tur med en venninne i marka her tidligere på dagen Ok Må se om jeg får meg på trening i dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LenaP Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Lille babyen plukker opp det meste på tur :-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Haha, fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts