Maria Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Flotte bilder Ser nesten ut som at dere står på vannet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 så fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Så nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Kjempe fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Er bildene for store eller er det bare hos meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Er bildene for store eller er det bare hos meg? Jeg kan ikke se at bildene er for store, men skinnet er allikevel bredt?! :? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Fine bilder IW: Hos meg ble de små etter 2 sekund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Så flotte bilder IW: Det siste bildet er for stort her og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2006 Vi tok en tur til fjells i går - det var alldeles nyyydelig og hundene storkoste seg i det vakre været . Vi var på et sted som heter Trodlavassnipen - det er 432 m.o.h. Glatt og isete å gå, og derfor ble kommandoen "roooolig" gitt hele veien, hihi! Ellers kunne de tatt salto på enkelte steder ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 9. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2006 Er bildene for store eller er det bare hos meg? Hos meg ser de normale ut. Pene bilder, pene hunder - spesielt morsomt det bildet hvor Pelsen absolutt ikke er fornøyd med å gå på is Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 26. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 Nå er dyret blitt 10 måneder gammel og løfter på beinet som bare det . Det var jaggu på tide spør du meg, haha! Det er en stund siden han så slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Så stor han er blitt Virkelig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Han er så pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Alltid like gøy å se bilder av "gogutten" min! Skulle bare ønske at dere andre kunne fått møtt han og sett hvordan han er "live".. Han er så stødig og avbalansert, ja en skikkelig gromgutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 27. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Amigo og Chanita Chanel er blitt kjempegode kompiser - jeg og Ricco har vært på noen turer sammen med valpene og det var vært knallkoselig. Hadde det ikke vært for Sonen, så hadde vi aldri blitt kjent med hverandre faktisk! Her er litt bilder av godingene: Vi PRØVDE å få dem til å sitte i ro slik at vi fikk knipset dem..... men de var mer interessert i å leke de Men vi fikk da tatt ETT bilde av dem Dette er for noen måneder siden nede ved sjøen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Dette bildet av Amigo var så vakkert at jeg bare MÅTTE vise det til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Kjempefint bilde!! Amigo = Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 3. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2006 Be ham være litt forsiktig på isen da, for det var på isen den første hunden til morfaren min døde... Hmmm hva skjedde da?? Lotta har også vært på isen, hun viste stooor kroppsbeherskelse...*kremt* Nei, jeg var ikke der da, men jeg har fått vite at han skled på isen og flatet helt ut (slik som på bildet over), dette påvikret hjerterytmen (tror han hadde litt dårlig hjerte han var tross alt 14/15 år gammel), de måtte reise til dyrlegen og avlive ham fordi at de ikke ville han skulle lide, tror ikke de hadde hatt så stort valg heller... Vakre bilder du har av de nydelige hundene dine jaktlykke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 22. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 I dag har Amigo gått et reelt ettersøk for aller første gang! Det var et rådyr som var påkjørt og som vi gikk ut etter. Han var såååå flink atte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Så flink han er da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Kjempe fine bilder og hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Åh, flink han var da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 flink gutt, han er så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 26. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Nå skjønner jeg hva man mener med ravgule øyne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Amigo har mange talenter. Siste nytt er at han er et skjult sangtalent. Han venter bare på det store gjennombruddet Amigo i duett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts