Gå til innhold
Hundesonen.no

Interesse for tur?

Recommended Posts

Ja nå maser jeg igjen :P. Er SÅ fysen etter sosial omgang med likesinnede, hehehe :P .

Er det noen vestfold soniser som kunne tenke seg å ha et lite treff en gang om ikke så alt for lenge? Kanskje vi kunne trent litt LP? Freestyle? Ringtrening? Alt etter som hva folk vil og har lyst til.

Tenker ikke på sånn mølje leke treff, men en slags sosial sammenkomst. Kanskje vi kunne lagt det til Horten, slik at de som bor i østfold kanskje kan ta turen over? Det er veldig fint å gå tur/trene nede på Karl Johansvern i Horten :) det er ikke langt unna ferja heller.

Kom igjen da, hva er vel morsommere enn tur og trening med likesinnede hundefolk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir gjerne med, då det nye, lille, krapylet som kjem i hus treng sosialisering og ringtrening :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje være med på trening en dag, bor i Moss så er jo bare å ta ferja:)

Edit: jeg er med på lp trening

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvis jeg har mulighet, er med på lp trening jeg og. Men vil helst ha bar bakke først :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

¨Så gøy at dere er interessert :D Hva med parken i Horten? der er det stor fotballbane man kan trene på om den ikke er i bruk, den er av kunstgress og det er ikke snø på den. Det er veldig kort avstand derfra og til ferja.

Hvem dag osv? Pga jobb er jeg nødt til å ta det i helger iallefall :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
¨Så gøy at dere er interessert :D Hva med parken i Horten? der er det stor fotballbane man kan trene på om den ikke er i bruk, den er av kunstgress og det er ikke snø på den. Det er veldig kort avstand derfra og til ferja.

Hvem dag osv? Pga jobb er jeg nødt til å ta det i helger iallefall :)

Jeg må også ta det en dag i helger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvor tofte er jeg hihi :P

Hva med neste helg? 12 eller 13 januar? Skulle gjerne hatt litt håndteringstrening før vi skal i ringen den 20 :P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi skal til Sandefjord, og må tørke støv av håndterings trening med fremmende mennesker siden det er over 1 år siden sist vi var på utstilling hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke helt i form, så jeg drøyern. Men jeg er definitivt med en annen gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem for meg å ta det en annen gang, har familie i Horten, så er der ofte uansett :) Men om noen andre vil i morgen er det bare å skrike ut :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brr, det var igrunn så kaldt idag og at jazz trodde han skulle dø. Vi har -16 ute og 3,9 inne når vi stod opp.... Heldigvis fyrer vi hardt så det ble levelig etterhvert :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive